Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی معوقه تیمش مقابل سویا حاضر شد و در مورد سویا، تمدید قراردادی گاوی و مصدومان تیمش صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری گفت:

این بازی یک فرصت دیگر است. سویا رقیب مستقیم ماست. گاهی ما به بایرن مونیخ یا تیمی دیگر از خارج از اسپانیا نگاه می کنیم اما نحوه عملکرد سویا در سال های اخیر عالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوپتگی یکی از بهترین سرمربیان دنیاست. مونچی، مدیر ورزشی سویا الگو و مثالی برای ماست که چگونه باید کارها را انجام دهیم. سویا رقیب سرسختی است اما باید به کسب پیروزی ادامه دهیم. بازی فردا آزمونی برای ماست. پیروزی در زمین سویا به ما روحیه خواهد داد اما این کار بسیار سخت خواهد بود. سویا در فرم خوبی قرار دارد. ما با فرصتی بزرگ برای رسیدن به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان مواجه هستیم. از ۱۵ امتیاز ممکن در لیگ، ۱۰ امتیاز کسب کرده ایم و این بد نیست، هر چند ما خواهان کسب هر ۱۵ امتیاز بودیم. به پیزخوان می رویم و مقابل رقیبی بازی می کنیم که تیمی فوق العاده دارد. در صورتی که سه امتیاز را کسب کنیم به رده چهارم صعود می کنیم، البته همه چیز به این بستگی دارد که اتلتیکو مادرید چه نتیجه ای بگیرد.

یک ماه از حضورت در بارسلونا می گذرد، اوضاع چگونه بوده است؟

بله، چیزهایی مرا سورپرایز کردند اما حال این شغل و وظیفه من است. فکر می کنم در بازی روز شنبه، ما کمی از بارسایی که دوست داریم ببینیم را دیدیم. تا قبل از گلزنی الچه، ما بسیار خوب بازی کردیم. ما در حال رشد و بهبود هستیم اما همه چیز زمان می برد و باید صبور باشیم چون پایه اصلی این تیم چیزی نبود که ما می خواستیم. من شش سال در اینجا حضور نداشته ام و حال این شغل من است، به همین دلیل از بعضی چیزها و سبک تیم سورپرایز شدم. برای کار و رشد، باید مثل بازی شنبه باشیم و به گذشته فکر نکنیم. فکر کردن به گذشته بیهوده است.

 شکست دادن دوباره یک تیم بزرگ، کاری ضروری برای تیم است؟

سویا تیمی فوق العاده و تماشایی است. این بازی سه امتیاز ارزش دارد. مقابل الچه ما کمی به زحمت افتادیم، تیم پس از ۲-۲ دوباره خودش را جمع کرد و پس از گل سوم، ما دائم در نیمه زمین حریف بودیم، کاری که در بازی مقابل اوساسونا نتوانستیم انجام دهیم. چه حریف تیم بزرگی باشد و چه نباشد، ما باید سه امتیاز را کسب کنیم. بحث دفاع وجود دارد اما گل اول الچه، روی مشکل خط دفاعی نبود. ما از بالا پرس می کنیم و الچه از کرنرهای خود استفاده کرد، دفاع خوب جا افتاده بود و اگر نمی توانی توپ را پس بگیری، پس حریف هم نباید بتواند پیشروی کند. همه با هم دفاع و حمله می کنند، این اشتباه ما و تقصیر ماست. الچه از اشتباهات ما استفاده کرد. باید روی آن کار کنیم، ویدیوهایی ببینیم و مشکل را برطرف کنیم.

اگر بازی در خانه حریف، پرس از بالا، مالکیت توپ و… به معنای شجاعت است، بله ما شجاع خواهیم بود اما ما رقیبی مانند سویا را در مقابلمان داریم، بازی هیجان انگیزی برای تماشاگران خواهد بود. شاید برای سرمربی ها چندان هیجان انگیز نباشد. ما حتی مقابل بایرن نیز سعی کردیم شجاع باشیم و همیشه همین طور خواهیم بود. اختلاف امتیاز با رئال مادرید؟ الان اختلاف ۱۶ امتیاز است، اختلاف فاحشی است اما ما هیچ احتمالی را رد نمی کنیم. ما مقابل بتیس امتیازی نگرفتیم، مقابل اوساسونا فقط یک امتیاز گرفتیم… این ها جزئیات هستند و باید به کسب امتیاز ادامه دهیم. سویا یکی از شانس های قهرمانی در لالیگا است، همان طور که سال قبل شانس قهرمانی داشت. اگر سویا فردا پیروز شود، سه امتیاز با صدر فاصله خواهد داشت. این ها حقایق هستند، آن ها در تمام رقابت ها شانس قهرمانی دارند.

تمدید قرارداد گاوی؟

باید کاری انجام دهیم اما الان نه. اگر ضروری باشد، با هم برای این کار پول می گذاریم. ما نمی توانیم چنین بازیکنی را از دست دهیم، بازیکنانی مانند آنسو، پدری، آرائوخو، عبدالصمد… من درک می کنم که باشگاه در حال کار بر روی این موضوع است.

سرجینیو دست؟

او مشکل جسمانی دارد، در غیر این صورت ما بیشتر از او استفاده می کردیم. او دچار کمردرد جزئی بود، الان نیز عضلات ران او دچار گرفتگی شده اند. این مشکل روانی یا فوتبالی نیست اما او خوب نیست، برای بازی همراه ما نخواهد بود. مشکل او مصدومیت جسمانی است و چیز دیگری نیست.

نقش جوانان؟

همه در حال هول دادن ماشین هستند. من از تعهد همه بازیکنانم راضی و خشنود هستم. از عملکرد پیکه، بوسکتس، آلبا، تراشتگن یا فرنکی دی یونگ راضی ام. تعهد همه خوب است، من در مورد بازیکنان جوان صحبت می کنم چون این یک سورپرایز است، آن ها بسیار جوان هستند. بازیکنانی مانند خوتگلا که قبلاً هرگز برای تیم بازی نکرده بودند و الان تفاوت ها را رقم می زنند.

کاسمیرو باید مقابل کادیز اخراج می شد؟

این موضوع به من ربطی ندارد و من نباید در مورد آن صحبت کنم. من در مورد داوران صحبت نخواهم کرد. وظیفه داوران و شغل آن ها بسیار سخت است، آن ها کمک VAR را دارند اما باز هم کار سخت است. ما باید در همه چیز به آن ها کمک کنیم، من اینجا نیستم تا نظر بدهم که کاسمیرو باید کارت زرد می گرفت یا قرمز.

تراشتگن؟

برای ما تراشتگن بازیکنی اساسی و مهم است. تعهد و از خود گذشتگی او فوق العاده است. گاهی اشتباهاتی رخ می دهد، باید در دروازه پیشرفت کنیم و او این را می داند اما بازی با پای او عالی است. با این حال شکی نیست، او یکی از بهترین های دنیاست و باید وضعیت او را بهبود دهیم. تیم های زیادی ما را تحت فشار می گذارند و در فصول اخیر شرایط همین بوده است. در زمین ویارئال، ما به خاطر واکنش های تراشتگن پیروز شدیم، انتقاد خوب است اما باید نکات مثبت را نیز در نظر بگیریم. سپس اشتباهاتی فردی وجود داشته و این نشانه های بسیاری برای دروازه بان است. اما من با او خوشحالم به خصوص در امر خارج کردن توپ از زیر فشار، فقط نویر در این مسئله در حد اوست.

نیکو گونزالس؟

او در تیم های پایه در پست بوسکتس بازی کرده است اما او قابلیت های خوبی در تقابل های نفر به نفر دارد. او کیفیت و تکنیک بالایی دارد و از نظر روانی قوی است. او نمونه خوبی برای یک بازیکن مدرن است. من بوسکتس را دارم که بازیکنی ضروری در تیم است و به همین دلیل از نیکو در پست های هجومی تری استفاده می کنم اما می توان او را با پست های مختلفی تطبیق داد.

محدودیت استفاده از بازیکنان تیم های پایه؟

روز پیش کارلس ناوال به من گفت اگر با چهار بازیکن از تیم ب بازی کنیم و یک بازیکن تیم اصلی اخراج شود، ما به دلیل قوانین بازنده بازی هستیم. این قانونی احمقانه است، شما با احتمال رساندن بازیکنان به تیم اصلی آن ها را پوشش می دهید. ممکن است در برخی بازی های جام حذفی یا در پایان فصل به آن ها نیاز داشته باشیم. در ژانویه، بعضی از بازیکنان تیم ب باید به تیم اصلی منتقل شوند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!