Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک رسوایی بزرگ شوهر یک مهماندار هواپیمایی اسرائیل که گفته می‌شود معشوقه رئیس موساد است، اعلام کرد کوهن برای به رخ کشیدن قدرتش برخی از اسرار موساد را در اختیار آنها قرار می‌داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی با استناد به تیزر منتشر شده از یک گفتگو که قرار است سه شنبه (فردا) در شبکه 13 تلویزیون اسرائیل پخش شود، خبر دادند، یوسی کوهن رئیس سابق موساد برای ابراز علاقه خود به این مهماندار هواپیما برخی از اسرار داخلی موساد را برایش افشا می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه تاکید شده است، این روابط غیر اخلاقی از اواخر سال 2018 آغاز شد و یوسی کوهن که در آن زمان رئیس موساد بود برای به رخ کشیدن قدرت خود، مشروح برخی از عملیات سری انجام گرفته توسط موساد را در نقاط مختلف جهان برای وی تشریح می‌کرده است.

او همچنین برای این زوج از مسافرت‌های سری اش به نقاط مختلف جهان هم سخن می‌گفت.

شوهر این مهماندار که "گای شیکر" نام دارد و یکی از فعالان بازار سرمایه در اسرائیل محسوب می‌شود، داستان های مختلفی را از عملیات موساد که یوسی کوهن تعریف می‌کرده برای برنامه تحقیقی (HaMakor) شبکه 13 تلویزیون اسرئیل بازگو کرد؛ داستان‌‌هایی که شاید فقط رهبران و مسئولین عالی‌رتبه اسرائیل و موساد از آن مطلع باشند.

به گفته این مرد، کوهن در یکی از پرحرفی هایش اعلام کرد موساد با پزشک یکی از رهبران معروف عرب در ارتباط است.

همچنین کوهن به آنها خبر داد که ظرف 10 روز بعد از به دست گرفتن ریاست موساد 6 نفر از مسئولین عالی‌رتبه آن را اخراج کرده است زیرا بر این باور بود که آنها به این سرویس چندان وفادار نبوده اند.

در این بین روزنامه عبری زبان گلوبس هم به نقل از وکیل این مهماندار هواپیما خبر داد، درخواستی را برای عدم نشان دادن چهره شوهرش تقدیم کرده است زیرا این کار باعث می‌شود ضربات روحی و روانی شدیدی به دو فرزندش وارد شود.

در این بین منابع نزدیک به یوسی کوهن هم این ادعاها را بی پایه و اساس و تسویه حساب‌های شخصی بین فرد متهم کننده با یوسی کوهن توصیف کردند.

با این حال مسئولین شبکه 13 تلویزیون اسرائیل اعلام کردند: با توجه به اینکه معتقدیم مسئله بسیار مهمی را در مورد رفتار رئیس موساد در اختیار داریم، آن را پخش خواهیم کرد و قضاوت را به مردم خواهیم داد، مردم هم بعد از مشاهده برنامه خواهند دید که این کار لازم بوده است.

پای رئیس موساد هم به پرونده زوج جاسوس اسرائیلی باز شدعلت استعفای دسته جمعی در موساد چه بود؟3 مقام ارشد موساد استعفا کردنداولین واکنش رژیم صهیونیستی به خبر ربایش دو افسر موسادسفر مخفیانه هیئتی از «موساد» به سودانبازداشت 15 جاسوس موساد در ترکیهنخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس موساد به جان هم افتادندرئیس سابق موساد: خروج آمریکا از عراق برای اسرائیل نگران‌کننده خواهد بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس موساد یوسی کوهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره نظام بانکی، مدیران و جمعی از کارکنان بانک سینا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ماندگار غلامرضا فتحعلی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک سینا را مرهون زحمات و تلاش‌های تیم مدیریتی و نیروهای توانمند این بانک دانست و افزود: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور بیانگر آن است که این بانک می‌تواند به یک بانک نوآور تبدیل شود.

دهقان در ادامه تصریح کرد: بانک سینا باید با اتکا به فناوری روز و استقرار نظام بانکداری جامع و بکارگیری فناوری‌های مالی نوین در راستای کسب موفقیت‌های مطلوب، به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقاط قوت بانک سینا، گفت: بانک سینا یک بانک جوان است که با تحول در ساختار و عملکرد، می‌تواند گام‌های مؤثرتری در تثبیت جایگاه برند و ثبت اعتبار بیشتر در نظام بانکداری بردارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری، در حال گذار از یک فضای سنتی به سمت ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین است و بانک سینا باید با تکیه بر علم «هوش مصنوعی»، فعالیت‌های فیزیکی را به حداقل رسانده و یک بانک نوآور در ارائه خدمات شود.

علی ابدالی سرپرست جدید بانک سینا نیز در سخنانی تأکید کرد: حصول موفقیت در هر مجموعه‌ای، جز با خرد جمعی و مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و با مرور توفیقات بانک سینا در دوره‌های گذشته، کار دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تلاش‌ بیشتر، بر حفظ وضعیت فعلی و ارتقای آن به شرایط بهتر کوشا باشیم.

همچنین غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل سابق بانک سینا گزارشی از عملکرد دوساله گذشته بانک سینا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حکم انتصاب سرپرست جدید بانک سینا از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به علی ابدالی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه