Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطین اعلام کرد که یکی از اسرای فلسطینی برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون، به یک افسر اسرائیلی در زندان اسرائیلی «نفحه» حمله کرد.

به گزارش ایسنا، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که یک افسر صهیونیست به ضرب چاقو زخمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه المیادین گزارش داد که این حادثه در داخل زندان‌ صهیونیستی نفحه رخ داده و هرج‌ومرج و آماده‌باش نظامیان اشغالگر را به همراه داشته است.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که این اسیر فلسطینی با سلاح سرد به این افسر اسرائیلی حمله و او را مجروح کرده است.

دفتر اطلاع رسانی امور اسرا از ملتهب شدن اوضاع در تمامی زندان‌های اسرائیلی خبر داده است.

دفتر امور اسرای فلسطین تأکید کرد که حمله به افسر اسرائیلی در زندان نفحه برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسیر «یوسف طلعت المبحوح»ساکن جبالیا در شمال نوار غزه و از اسرای جنبش حماس با یک وسیله تیز و برنده به افسر اسرائیلی در زندان نفحه حمله کرده و او را از ناحیه صورت مجروح کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين اسراييل افسر اسرائیلی اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی

آفتاب‌‌نیوز :

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

متن عربی و عبری پیام گردان‌های القسام به شرح ذیل است:

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • ویدئوی جدید «القسام» از اسرای اسرائیلی
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • فیلم| افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش