Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در هفته یازدهم از دور برگشت گروه "ب" تیم‌های شیمیدر قم و صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار، تیم شیمیدر قم به مصاف صنایع هرمزگان رفت و با درخشش نوید رضایی فر موفق شد با نتیجه ۹۰ بر ۶۹ نماینده هرمزگان را شکست دهد و صدرنشین گروه "ب" لیگ برتر بسکتبال باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیمیدر با پیروزی در این دیدار با ۱۰ پیروزی، یک شکست و با ۲۱ امتیاز در صدر گروه "ب" قرار گرفت. در مقابل هم صنایع هرمزگان با شکست در این دیدار با ۱۰ شکست، یک پیروزی و با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول گروه " ب " ایستاده است.

در این دیدار نوید رضایی فر از شیمیدر قم با کسب ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم محمد یزدان پناه از صنایع هرمزگان با کسب ۲۰ امتیاز، یک ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم صنعت مس رفسنجان مقابل فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ شاگردان خسروی را از پیش رو برداشت. تا هشتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را جشن بگیرد. فولاد مبارکه سپاهان هم هشتمین شکست خود را در این دوره از رقابت‌های لیگ تجربه کرد. صنعت مس رفسنجان با پیروزی در این دیدار در حال حاضر با ۸ پیروزی، ۳ شکست و با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول گروه "ب" قرار گرفته و فولاد مبارکه سپاهان هم با شکست در این دیدار با ۸ شکست، ۳ پیروزی و با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول گروه " ب" ایستاده است.

در این دیدار آلانی مور از مس رفسنجان با کسب ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل عماد سلمانی از فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۲۲ امتیاز، یک ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید 

واکنش سرپرست تیم بسکتبال اکسون به حواشی بازیکن آمریکایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان صنایع هرمزگان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان