Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ۱۲۰ دقیقه حریف را کنترل کردیم اما در پنالتی شانس با ما یار نبود. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، زونیمیر سولدو پس از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و در ۱۲۰ دقیقه تیم حریف را خوب کنترل کردیم و موقعیت آنچنانی ندادیم. ما یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که به تیر خورد و در ادامه هم خوب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع بازی که به پنالتی کشیده می‌شود شانس پیروزی برابر است و این بار به سود مس شد. وی در مورد نتایج سینوسی تراکتور عنوان کرد: چندین بار است که این سوال پرسیده می‌شود. تیم ما به خوبی آماده سازی نداشته و فصل را خوب شروع نکرده است. ۷،‌8 بازیکن خوب فصل قبل هم جدا شدند و جایگزین خوب هم جذب نشدند. فشردگی مسابقات هم اذیت می‌کند و زمانی نداریم که به اندازه کافی کار کنیم. ۴ روز دیگر باید مسابقه بدهیم و فصل سختی را پیش رو داریم. جوانانی که هستند، خوب کار می‌کنند و کیفیت آنها همین است. سرمربی تراکتور در مورد داوری گفت: توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفت، اما نمی‌خواهم در مورد آن بیشتر توضیح بدهم.    سولدو در مورد عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بچه های ما در وسط زمین چیزی که می‌خواستیم را انجام دادند و نمی‌توانم ایرادی بگیرم. باز هم می‌گویم پنالتی شانسی است و هر تیمی بهتر بزند و شانس داشته باشد، برنده می‌شود. آمادگی روحی و روانی هم البته مهم است.  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال سولدو تراکتورسازی سولدو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان