Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:08:50 GMT

تصادف خونین در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۰۸۸

تصادف خونین در ایرانشهر

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمودرضا ناصح سرپرست اورژانس ایرانشهر از برخورد کامیون با سواری پژو در محور نیکشهر به چابهار حد فاصل روستای کرین دوک خبر داد و گفت: ۸ سرنشین پژو در دم جان باختند.

محمودرضا ناصح سرپرست اورژانس ایرانشهر  گفت: در ساعت ۱۸:٠۶ دقیقه دوشنبه ۲۹ آذر ماه حادثه برخورد کامیون با سواری پژو در محور نیکشهر به چابهار حد فاصل روستای کرین دوک به مرکز پیام اورژانس اعلام که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصح افزود: در این حادثه به علت شدت جراحات وارده ۸ نفر از سرنشینان پژو پارس در دم جان باختند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا‌ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت