Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:30:31 GMT

افزایش کم‌نظیر جوایز مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۳۱۲

افزایش کم‌نظیر جوایز مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

حجت‌الله یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به هزینه بالای نگهداری اسب برای مالکان و مربیان در جهت حمایت از صنعت پرورش اسب‌های کورس، جوایز نقدی مسابقات افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات مشترک و متعدد اداره ورزش و جوانان با هیئت سوارکاری گنبدکاووس و بررسی و همفکری در خصوص حمایت ویژه از مالکان اسب و مربیان این رشته پرطرفدار تصمیم بر افزایش میزان قابل توجه جوایز اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی تاکید کرد: براساس تصمیمات مشترک، جوایز اسب‌های کلاس ۱ - ۲ و ۳ به میزان ۳۰ درصد و سایر اسب‌های شرکت کننده در کلاس‌های مختلف دیگر به میزان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم مشترک اداره کل ورزش گلستان و هیئت سوارکاری استان مقرر شد جرایم اخذ شده از برگزاری مسابقات نیز برای توسعه عمرانی و بازسازی مجموعه سوارکاری هر شهرستان برنامه‌ریزی خواهد شد.

یوسفی همچنین پیشنهاد کرد: هیئت‌های سوارکاری برگزار کننده کورس در استان با این مبلغ جرایم اخذ شده به طور مشترک می‌توانند اقدام به خرید دستگاه فتوفینیش کنند (گنبدکاووس ۵۰ درصد، بندرترکمن و آق‌قلا هریک ۲۵ درصد).

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس ضمن تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیات سوارکاری گلستان برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات اسبدوانی شهرستان گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد.


حضور پرشور علاقمندان کورس اسبدوانی شهرستان گنبدکاووس

 

براساس گزارش خبرنگار فارس، کورس شهرستان گنبدکاووس از قدیمی‌ترین مسابقات ورزشی کشور به شمار می‌رود و پرورش اسب و مسابقات سوارکاری در گلستان به ویژه برای ترکمن‌ها ارزش بسیار زیادی داشته و با خون این قوم بزرگ ایرانی عجین است.

از طرفی حضور و شرکت کارآفرینان  و تولیدکنندگان صنعت اسب در مسابقات اسبدوانی در قالب جوایز ویژه «کاپ قهرمانی» از مهمترین اتفاقات چند سال اخیر کورس گنبدکاووس است.

همچنین برخی صنایع شهرستان و کارخانجات نیز در قالب اسپانسری مالی با نام و برند تجاری خودشان در مسابقات شرکت کنند و با اهدای جوایز علاوه بر معرفی صنایع تجاری استان گلستان می‌توانند در ایجاد شور و نشاط و جلب رضایتمندی مالکان، مربیان به ویژه تماشاگران که عاشقان واقعی و هدف اصلی برگزاری این ورزش در پایتخت سوارکاری ایران هستند، نقش موثری ایفا کنند.

بر همین اساس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس از حضور و مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و کشور در جهت توسعه و پیشرفت ورزش مفرح و پرهیجان سوارکاری به ویژه برگزاری هرچه بهتر مسابقات اسبدوانی در قالب مشارکت در «جوایز و کاپ» استقبال می‌کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس کورس گنبدکاووس مسابقات اسبدوانی هیئت های سوارکاری هیات سوارکاری گلستان هیئت سوارکاری گنبدکاووس افزایش کم نظیر جوایز مسابقات شهرستان گنبدکاووس مسابقات اسبدوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در این شهر و با حمایت شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهاباد به زودی میزبان مسابقات پرس سینه کشوری انتخابی تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف معرفی استعدادها برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مسابقات پرس سینه کشوری در سالن دو هزار نفری مهاباد و در ماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در راستای سیاست‌های شورای شهر و کمیسیون ورزش و با ابلاغ اداره ورزش و جوانان برگزار و مدیریت شهری پشتیبان و حامی برگزاری آن است.

جنگلی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی امیدواریم قهرمانانی از این رشته پرورش پیدا کنند که بتوانند در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به رقابت بپردازند و برای مهاباد نیز افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور با نام گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران طی روزهای بیست‌ودوم لغایت سی‌ویکم اردیبهشت سال‌جاری در تمام رده‌های سنی طبق قوانین فدراسیون جهانی(IPF) در شهر مهاباد آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 751064

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • پهنه تالاب‌های گنبدکاووس ۱۲۰ هکتار افزایش یافت
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری