Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

سلام، کمبود آب شیرین و مشکل آب شرب شهر اردکان استان یزد با توجه به مهاجرت بیش ازحد به این شهر مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است، لطفا رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام، در دانشگاه آزاد شهرستان خلخال با مشکلی روبرو شدم با وجود نداشتن بدهی به این دانشگاه اعلام کردند که بدهی دارم و اگر پرداخت نشود از حضور در کلاس‌ها محروم می‌شوم، لطفا رسیدگی کنید.

سلام، چند سالی است منطقه دربند شرقی شهرستان خرمشهر استان خوزستان به دلیل نبود و خرابی روکش مناسب آسفالت براثر بارندگی موجب آبگرفتگی در این معابر و مشکل در تردد اهالی این منطقه شده است، لطفا رسیدگی کنید.

سلام، با توجه به اینکه اغلب دانشگاه‌ها و موسسات، امتحانات را مجازی برگزار می‌کنند، اما حوزه علمیه بانوان اصرار بر حضوری برگزار کردن امتحانات دارد، لطفا پیگیری کنید.

سلام، مدت ۳ ماه است که به بانک برای دریافت وام ودیعه مسکن مراجعه کردم، اما درپاسخ می‌گویند که سایت بسته شده و در حال حاضر بودجه نداریم برای پرداخت این وام، لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی

نتایج آزمون آموزگاری سوم اردیبهشت اعلام شد، اما موضوعی که پذیرفته شدگان و متقاضیان را نگران کرده است نحوه محاسبه نمره این آزمون است. به گفته شهروند خبرنگار ما نمره بومی فقط شامل حیطه اختصاصی و تخصصی است، اما در نتایج امسال نمرات عمومی را نیز محاسبه کرده اند که بر خلاف دفترچه آزمون است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده است طبق دفترچه مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰ درصد می‌شود نمره بومی، ولی سازمان سنجش نمرات عمومی را هم اضافه کرده که این خلاف دفترچه است.  در حـالـی کـه قـرار بـود نـمـره بـومـی فـقـط حیـطـه «اختصاصـی و تـخصصی» اعـمـال شـود ولی هر سه حیطه اعمال شده که این خلاف دفترچه ثبت نامی است.  طبق دفترچه راهنما امتیاز بومی شامل نمرات عمومی نمی‌شود.
آزمون قبلی آموزش و پرورش امتیاز بومی مجموع هر سه نمره بود گویا سیستم سازمان سنجش به روز نشده است خواهش می‌کنم اگر امکان دارد پیگیری کنید. نمرات لب مرزی زیادی جابه جا خواهد شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد