Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان شرقی از ناحیه صنعتی صنایع دستی قزلجه میدان گفت : با احداث ناحیه صنعتی مختص هنرمندان عرصه صنایع دستی برای 500 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نیرومند اسکویی در خصوص بازدید  استاندار آذربایجان شرقی از ناحیه صنعتی صنایع دستی گفت :  در این بازدید که معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار  و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ایشان را همراهی می کردند  از بخش های مختلف ناحیه صنعتی صنایع دستی قزلجه میدان از جمله کارگاه های در حال ساخت و زیرساخت های اجرا شده از جمله شبکه معابر، پروژه برق و مخابرات شهرک بازدید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : در این ناحیه صنعتی که در مساحت ۶ هکتار در کنار آزادراه پیامبر اعظم استقرار یافته است ، تعداد ۱۵۶ کارگاه مستقر خواهد شد.

وی افزود :  طراحی این مجموعه کارگاهی با الهام از معماری سنتی به نحوی است که همزمان با تولید ، عرضه صنایع دستی نیز بصورت مستقیم انجام خواهد شد تا مسافران و گردشگران عبوری در مسیر آزادراه از خدمات ارایه شده بهره مند و نسبت به خرید اقدام نمایند.

نیرومند اسکویی اظهار داشت :  در این کارگاه ها حداقل تعداد ۵۰۰ نفر از هنرمندان صنایع دستی مشغول فعالیت و تولید خواهند بود.

وی در خصوص هزینه کرد در این ناحیه صنعتی گفت : تا کنون در این ناحیه صنعتی ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه گردیده و به زودی شاهد بهره برداری از واحدهای در حال ساخت به تعداد ۲۰ کارگاه که با معماری سنتی آذربایجان احداث شده است خواهیم بود .

نیرومند اسکویی افزود : این کارگاه ها توسط شرکت شهرک های صنعتی استان به عنوان نمونه و جهت الگو سازی در حال ساخت می باشد و در آینده زمین کارگاهی نیز تحویل هنرمندان خواهد شد تا مشابه کارگاههای ساخته شده نسبت به تکمیل واحدهای خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آذربایجان شرقی صنایع دستی معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برق مخابرات معماری مسافران زمین تبریز ناحیه صنعتی صنایع دستی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • فرش دستباف هنر مادر است
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم