Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، کمیته تحقیقات کنگره خواستار همکاری اسکات پری، نماینده جمهوری خواه ایالت پنسیلوانیا و از نزدیکان ترامپ درباره حادثه حمله به ساختمان کنگره شد. 

این کمیته هنوز احضاریه‌ای برای اسکات پری ارسال نکرده است. ولی در نامه‌ای رسمی از این مقام قضایی سابق آمریکا و از نزدیکان دونالد ترامپ خواسته در مورد حقایق حمله به ساختمان کنگره با کمیته تحقیقات همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکات پری به عنوان یکی از اعضای گروه آزادی مجلس نمایندگان آمریکا نخستین قانونگذاری است که از کمیته تحقیقات کنگره چنین نامه‌ای را دریافت می‌کند. این درخواست یکی از مهمترین اقدامات کمیته تحقیقات کنگره در شناسایی ردپای دونالد ترامپ در حادثه ۶ ژانویه است.

بنی تامپسون، رییس هیئت تحقیقات کنگره در این نامه خطاب به پری گفت: کمیته تحقیقات منتظر همکاری داوطلبانه شماست. شواهد زیادی در دست است که نشان می‌دهد اسکات پری نقش مهمی در انتصاب کلارک به عنوان سرپرست دادستان کل آمریکا داشته است.

همچنین به گفته مقامات آمریکایی، پری طبق اسناد و شواهد به دست آمده ارتباط‌های متعددی با مارک میدوز، رییس دفتر سابق دونالد ترامپ در روز حادثه ۶ ژانویه و پیش از آن داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله به کنگره دونالد ترامپ کمیته تحقیقات تحقیقات کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، جماعت اسلامی لبنان و نیروهای الفجر، شاخه نظامی آن با صدور بیانیه‌ای شهادت دو تن از فرماندهان خود «مصعب سعید خلف» و «بلال محمد خلف» در جریان حمله رژیم صهیونیستی را تایید کرد.

جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد این دو فرمانده حین انجام وظیفه خود در دفاع از ملت لبنان و در حمایت از ملت فلسطین در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در منطقه «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، بعد از ظهر امروز به شهادت رسیدند.

درگیری ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله در مناطق مرزی جنوب لبنان ادامه دارد که در حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، همواره مواضع این رژیم را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی