Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز سه شنبه به نقل از محمد تقی صفری در نشست تکریم و  معارفه رئیس ثبت احوال این شهرستان افزود: همه  مسئولان باید با تکریم و احترام به ارباب رجوع و رفع مشکلات جامعه، بتوانند امید را  در بین مردم تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه کرامت امروز ما حاصل فداکاری‌های جانبازان و شهدا و ایثارگران است، گفت: مسئولان به مستضعفان و اقشار ضعیف‌تر جامعه باید بیشتر توجه و رسیدگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری افزود: تسهیل و تسریع در راه اندازی کارها و درخواست‌های مراجعه کنندگان مورد توجه و دستور کار مدیران همه دستگاه‌ها باشد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن  سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب شهید سلیمانی در همه امور کاری و زندگی مسئولان الگو قرار گیرد.

فرماندار گناوه از تلاش‌های مخلصانه رئیس سابق اداره ثبت احوال شهرستان در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: انتظار می‌رود رئیس جدید نیز که از رزمندگان و ایثارگران و از نیروهای باتجربه است با تلاش هر چه بیشتر و تعامل با مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم گام بردارد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: پروژه تکمیل اطلاعات نسبی و سببی افراد (هویت خانوادگی) یکی از پروژه‌های مهم است که در این مدیریت در دست اجرا است.

اسکندر پاسالار افزود:  سازمان ثبت احوال از قدیمی ترین دستگاه‌ها در کشور به خدمت رسانی مردم در عرصه نظام اداری مشغول انجام وظیفه است.

وی بیان کرد: حذف نمادهای ستمشاهی یکی از مهم ترین خدمات ثبت احوال است و به عنوان  اولین دستگاهی بود که موفق شد بخوبی عمل کرده و   شناسنامه‌ها را به رغم حجم بسیار بالا به شناسنامه‌های جمهوری اسلامی تبدیل کند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: پایگاه اطلاعاتی و جمعیتی کشور یکی از پایگاه‌های بسیار قوی و غنی است که  ثبت احوال در اختیار دارد و  بیش از ۲۰۰ نقطه در کشور به صورت آنلاین و آفلاین اطلاعات را از این پایگاه دریافت و احراز هویت کرده و  به متقاضیان خود خدمت ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: ارائه کارت هوشمند ملی از دیگر خدماتی است که از زیرساخت‌های مهم در دولت الکترونیک محسوب می‌شود.

پاسالار گفت: ثبت احوال در سطح شهرستان‌ها و استان دارای دو شورای مهم ثبت وقایع حیاتی و شورای راهبردی جمعیت است که انتظار می‌رود فرمانداران این جلسات را مدیریت کنند.

در پایان این نشست سعید میرزایی به عنوان سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان گناوه معرفی و از تلاش‌های سهراب تمیمی رئیس سابق تجلیل شد.

برچسب‌ها بوشهر سازمان ثبت احوال كشور مراسم معارفه گناوه دولت سیزدهم مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان ثبت احوال كشور مراسم معارفه بوشهر سازمان ثبت احوال كشور مراسم معارفه گناوه دولت سیزدهم مراسم تکریم ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند