Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@02:25:44 GMT

چهره متفاوت عیسی آل‌کثیر در آزادی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۷۴۲۰

چهره متفاوت عیسی آل‌کثیر در آزادی

برد پرسپولیس مقابل ویستا توربین، اتفاقی قابل پیش بینی بود. حریف پرسپولیس، در نیمه پایین جدول لیگ یک قرار دارد و با وجود مقاومت یک نیمه‌ای مقابل قهرمان سال‌های اخیر لیگ برتر، نتوانست مانع شکستی سنگین در ورزشگاه آزادی شود. نکته مهمتر از نتیجه مسابقه برای یحیی گل‌محمدی اما، فرم عالی عیسی آل‌کثیر بود. مهاجمی که در آخرین بازی لیگ برتر، توانست پس از انتظار طولانی برای گلزنی دروازه پیکان را باز کند و مقابل ویستا توربین، توانایی‌های متفاوتی از خودش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌کثیر در بازی با ویستا توربین، مثل همیشه هدف اصلی حملات پرسپولیس بود. او چند موقعیت خوب هم به دست آورد، اما بهترین موقعیت‌هایی پرسپولیس را، خودش با پاس‌های طلایی ساخت. آل‌کثیر پس از گل اول پرسپولیس، فراری سریع پشت مدافعان حریف داشت و با یک پاس بی‌نقص به سیامک نعمتی، گل دوم را پایه‌گذاری کرد. گل سوم، به نام آل‌کثیر ثبت شد. او ضربه میلاد سرلک را قبل از ورود به دروازه، با شوتی محکم تبدیل به گل کرد. موضوع مهم روی این گل، پاس آل‌کثیر به سرلک بود. آل‌کثیر با یک پاس تک‌ضرب، موقعیت خوبی برای سرلک ساخت و در نهایت، خودش توپ را به تور دروازه حریف چسباند. در ثانیه‌های پایانی مسابقه هم او با یک پاس رو به عقب، توپ را در موقعیتی مناسب در اختیار علی شجاعی گذاشت و هافبک چپ پای پرسپولیس هم، قدر این فرصت را دانست و به زیبایی گل چهارم تیمش را زد.

پرسپولیس در حال حاضر، بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و حتی ۳-۰ شدن مسابقات گل‌گهر با استقلال و سپاهان، نتوانست این عنوان را از سرخپوشان بگیرد. با فرم فعلی آل‌کثیر، گل‌محمدی می‌تواند به ادامه روند خوب تیمش در خط حمله امیدوار باشد. مهدی عبدی، این فصل خوب گل می‌زند و آل‌کثیر هم حالا، به اوج برگشته است. همکاری او در خط حمله با سایر بازیکنان، می‌تواند موقعیت‌های پرسپولیس را بیشتر و گل‌های‌شان را هم، پرتعدادتر کند.

فوتبال ۳۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ