Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک احمدی تهیه‌کننده «پیش پرده» درباره برنامه جدید رادیو صبا که به تیتراژهای ماندگار تلویزیونی می‌پردازد، به خبرنگار مهر بیان کرد: بشیر جعفری‌نیا مدیرگروه طنز و سرگرمی رادیو صبا یک روز خبرگزاری مهر را برای من باز کرد و گزارش‌هایی از تیتراژهای ماندگار سریال‌های تلویزیونی طی دهه‌های اخیر را نشانم داد که در این خبرگزاری کار شده بود و از من طرحی خواست که بتوانیم از طریق آن، این گزارش‌ها را به صورت رادیویی پخش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شاید اول این ایده برایم جذاب نبود و پاسخ دادم ابتدا باید گزارش را مطالعه کنم. شب که به خانه رفتم اولین گزارش را باز کردم و بعد یک باره دیدم ساعت ۴ صبح است و کل گزارش‌ها را خوانده‌ام. فردای همان روز هم با مدیر گروه تماس گرفتم و گفتم ساخت برنامه براساس این گزارش‌ها امکانپذیر است.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساخت برنامه «پیش پرده» توضیح داد: این سریال‌ها با حضور هنرمندان بزرگ و قدیمی ساخته شده است و ما در برنامه «پیش پرده» می‌توانیم در این باره گفتگو کرده و از آن‌ها که نیستند یاد کنیم. این‌ها آهنگسازان، بازیگران و شخصیت‌هایی هستند که دیگر شاید خودشان در این دنیا نباشند.

وی درباره اجرای این برنامه اظهار کرد: با توجه به قلمی که علیرضا سعیدی خبرنگار مهر دارد و این گزارش‌ها را تنظیم کرده و نوشته است، به نظرم رسید خودش هم می‌تواند از پس اجرای چنین برنامه‌ای بربیاید. بنابراین طرح برنامه هم نوشته شد و بعد از یکی دو هفته اقای افتخاری مدیر شبکه آن را تایید کرد. بنا شد با خود خبرگزاری مهر هم در ارتباط باشیم تا فایل‌های صوتی این برنامه در متن گزارش‌ها بارگذاری شود و این به صورت یک پروژه مشترک رسانه‌ای شکل گرفت.

احمدی درباره محورهای برنامه گفت: ما در این برنامه ابتدا تیتراژ را پخش می‌کنیم درباره آهنگساز، موسیقی متن سریال و… سخن می‌گوییم. صدای سکانس‌هایی از خود سریال را پخش می‌کنیم که صاحبان برخی از این صداها دیگر امروز بین ما نیستند. اولین برنامه هم با سریال «روزی روزگاری» خواهد بود که چهره‌هایی بزرگی مثل زنده یاد خسرو شکیبایی، حسین پناهی و… در آن حضور داشته‌اند.

این تهیه‌کننده درباره زمان پخش برنامه هم یادآور شد: از پنجشنبه دوم دی ماه پخش برنامه را شروع می‌کنیم و برنامه از این پس هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶ روی آنتن رادیو صبا می‌رود.

وی در پایان بیان کرد: از حسن اعتماد آقای افتخاری مدیر شبکه و آقای جعفری نیا هم ممنونم که حمایت کردند تا بتوانیم سراغ برنامه‌هایی با فضاهای جدید و متفاوت برویم.

کد خبر 5380361 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا رادیو سیامک احمدی نقاشی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت سینمای مستند نمایشگاه نقاشی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی تئاتر ایران شب یلدا حوزه هنری شبکه مستند سیما صدا و سیما چهلمین جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی شبکه پنج سیما رادیو صبا پیش پرده گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار

به گزارش همشهری آنلاین مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و رسانه صبح امروز (چهارشنبه) دار فانی را وداع گفت. این پیشکسوت عرصه رادیو چندی قبل به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شده بود. استاد اسکویی که متولد سال 1318 بود، از سال 1345 به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا 57 سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته های مختلف از جمله والیبال سالها سابقه فعالیت داشت.

همشهری آنلاین این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

کد خبر 848612 برچسب‌ها ویژه ورزشی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت