Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ایتالیا سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به تمجید از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتسال ایران جهت دو دیدار دوستانه به ایتالیا سفر کرده که شب گذشته در اولین بازی توانست با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد. بعد از این برد سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به تمجید از تیم ملی فوتسال و ملی پوشان جوان ایران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشت؛ ‌این بازی دوستانه نبردی جذاب و سراسر هیجان مقابل یکی از قدرت‌های بزرگ فوتسال جهان بود که در نهایت منجر به شکست ۶ بر ۴ ایتالیا شد. تیم ملی ایران پس از عقب افتادن، توانست باشکوه به بازی برگردد و به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شود.

این بازی یک آزمون برای سنجیدن شخصیت تیم ملی ایتالیا در برابر یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان بود. این دیدار فوق‌العاده فردا در ورزشگاه امیلیا رومانیا، تکرار می‌شود و دو تیم در دومین بازی دوستانه خود به مصاف هم می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین