Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هفت هزار نفر از مردم روستاهای استان کردستان از خدمات درمانی، بهداشتی و معیشتی رایگان در طرح کاروان سلامت در قالب ۴۴ کاروان بهره مند شدند.

پیام جلالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیش از ده هزار عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان بالاتر از ۲۹ سال سن دارند، اظهار کرد: این تعداد بیشتر پزشکان و نیروهای درمانی هستند که در طرح کاروان های سلامت کمک بزرگی برای جمعیت هلال احمر استان محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری در ۴۴ روستای محروم طرح کاروان سلامت اجرا شد، ادامه داد: کاروان های سلامت همواره با هدف خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ به روستاهای کم برخوردار اعزام می شوند که با حضور و تلاش خالصانه پزشکان، نیروهای درمانی، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران هلال احمر در روستاهای محروم اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: در این طرح از صفر تا صد کار در قالب فعالیت کاروان سلامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت رایگان انجام شده و خدمات بهداشتی، درمانی، توزیع بسته های بهداشتی، آموزشی، آموزش مخاطرات مین، تزریقات، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی و ... از جمله محورهای فعالیت این کاروان بوده است.

وی بیان کرد: فعالیت داوطلبانه این کاروان‌ها علاوه بر افزایش سطح سلامت روستاییان باعث ارتقا روحیه ایثار، خودباوری و استقلال در داوطلبان می گردد. مردم مناطق محروم با همه محرومیت‌ها، روزها را با امید و همدلی در کنار یکدیگر پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت گاز استان  از واگذاری 1 هزار و 358 اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی 2 هزار و 383 مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان طی سال 1402 خبر داد.

رحمان محمودی گفت: در راستای ایفای بخشی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان  در سال گذشته  1 هزار و 358 اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 752 میلیون ریال واگذار شده است. 

وی گفت:  از این تعداد اشتراک  رایگان واگذار شده، 1157 اشتراک مربوط به مددجویان  کمیته امداد و 201 اشتراک رایگان مربوط به مددجویان  سازمان بهزیستی بوده است.

محمودی با اشاره به گازکشی داخلی 2383 مشترک نهادهای حمایتی استان طی سال گذشته افزود: هزینه گازکشی داخلی این مشترکین حدود 129 میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست