Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه محصولات مورد استفاده در رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷، کاملاً ایرانی است، گفت: محصولات اعم از موشک‌ها، غیر هدایت‌پذیر در رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷، عموماً داخلی و از دیگر افتخارات ماست. خبرگزاری میزان - سردار علیرضا تنگسیری در جریان برگزاری رزمایش مشترک «پیامبر اعظم (ص) ۱۷» سپاه، گفت: نتیجه بازی جنگ‌ها و طرح‌هایی را که به‌صورت نظری بروی آن‌ها کار شد را در این رزمایش مشاهده کردیم، به تمام نتایجی که مدنظر ما بود رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: سربازان عزیز ما در رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷، شلیک‌کننده به اهداف بودند و دقت شلیک آن‌ها هم بالا بود که یکی از افتخارات ما بود.   محصولات اعم از موشک‌ها، غیر هدایت‌پذیر در رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷، عموماً داخلی است تنگسیری با تأکید بر اینکه محصولات مورد استفاده در این رزمایش کاملاً ایرانی است، تصریح کرد: محصولات اعم از موشک‌ها، غیر هدایت‌پذیر در رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷، عموماً داخلی و از دیگر افتخارات ماست.   فرمانده نیروی دریایی سپاه بابیان اینکه ما امروز دفاع مستحکم از جزایر را در این رزمایش نشان دادیم، اضافه کرد: قبل از اینکه دشمن به جزایر نزدیک شود، آن‌ها را منهدم می‌کنیم، ما برای قبل از رسیدن دشمن به جزایر هم برنامه داریم، این مهم با محصولات و آتش‌های ممانعتی که در جزیره مستقر است، این اهداف فرضی را در رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص)۱۷ مورد هدف قراردادند.   تنگسیری با اشاره به استفاده از موشک‌های ضد زره در این رزمایش، بر بومی و کاملاً ایرانی بودن این موشک‌ها تأکید کرد و در پایان اظهار داشت: از افتخارات نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران است.   دومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و کارشناسان ستاد کل نیرو‌های مسلح آغاز شد.   در این مرحله از رزمایش پهپاد‌های تهاجمی نقطه‌زن، اهداف ثابت و متحرک زمینی و دریایی که بر اساس سختگیرانه‌ترین سناریو‌های رزمایش جانمایی شده بودند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند؛ بنابراین گزارش؛ پشتیبانی هوایی توسط بالگرد‌های تهاجمی با شلیک دقیق به سمت اهداف ثابت و متحرک نیزدر این مرحله از رزمایش به انجام رسید.
تمرین دفاع از سواحل، با اجرای عملیات‌های دفاع ثابت، متحرک و ضد هلی برن در دومین مرحله از رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ به اجرا درآمد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید: سرلشکر رشید: در صورت عملی شدن تهدیدات رژیم صهیونیستی مبدا تجاوز مورد حمله کوبنده قرار خواهد گرفت

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا تنگسیری سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا تنگسیری سپاه رزمایش مشترک پیامبر اعظم موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی

تصویری از حضور خاخام‌های اسرائیلی در کنار بوستر موشک‌های ایرانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بسیار پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، پس از حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اسرائیل، در نزدیکی شهر جنوبی عراد، یهودیان ارتدوکس در اطراف بقایای یک موشک بالستیک جمع شدند.

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی/ عکس
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • عکس/تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!