Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:04:19 GMT

توزیع ۱۸ تُن برنج یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۸۴۳۴

توزیع ۱۸ تُن برنج یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

سیدانور حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌اکنون برنج دانه بلند هندی با نرخ هر کیلوگرم ۱۸۵ هزار ریال در حال توزیع است که با توجه به ذخیره مناسب، تقاضای بازار به هر میزان باشد، امکان تامین آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه این برنج در ۹ منطقه اصلی شهر توزیع می‌شود، اضافه کرد: از مجموع سهمیه اختصاص یافته به این شهرستان ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تن به خانه کارگر مهاباد، حدود یک تن در شهر گوگ تپه و مابقی نیز در داخل شهر در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد اظهار داشت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

حسینی با بیان اینکه طی یک ماهه گذشته حدود ۱۰۰ تُن گوشت مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع شده است، اضافه کرد: هم اکنون نیز روزانه حدود چهار تن مرغ منجمد، بسته به نیاز بازار در سطح این شهرستان و فروشگاه های پرتردد با قیمت مصوب عرضه می شود که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه فروشندگان باید در عرضه کالاهای یارانه‌ای، فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند، اظهار داشت: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای این محصول، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز و روغن، قند و روغن مایع در سطح شهرستان مهاباد با قیمت‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده است.

نیاز مصرف سالیانه برنج در کشور نزدیک به ۳.۲ میلیون تن است که حدود ۲ میلیون تن آن از محل تولید داخل و بقیه از محل واردات تامین می‌شود.

برچسب‌ها مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی برنج ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی برنج ستاد تنظیم بازار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید