Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان و قول مساعد پیگیری موضوع پتروشیمی توسط حجت الاسلام اژه ای از ارسال گزارش پرونده «پتروشیمی گلستان» به دفتر رئیس قوه قضاییه خبر داد.

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به لزوم پیگیری و بررسی سریع مصوبات سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به استان گلستان از جمله صدور دستوراتی جهت رسیدگی به دو پرونده کثیرالشاکی «پتروشیمی گلستان» و «موج‌های آبی گنبدکاووس»، اظهار کرد:  با جمع بندی صورت گرفتهگزارش پرونده «پتروشیمی گلستان» به دفتر رئیس قوه قضاییه  ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده «پتروشیمی گلستان» یکی از دو پرونده کثیرالشاکی بود که توسط رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان بررسی و قرار شد برای تفویض اختیارات بیشتر گزارش جریان پرونده به ریاست قوه قضاییه ارسال شود، افزود: در دومین پرونده کثیرالشاکی هم که مربوط به پرونده «موج‌های آبی گنبدکاووس» است با دستور رئیس قوه قضاییه، جلسه‌ای با حضور هیات عالی قضایی استان گلستان و شاکیان پرونده برای چاره‌اندیشی در دادگستری شهرستان گنبدکاووس به‌زودی برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در تشریح موضوع پروژه معروف به «عمانی‌ها» در بندرگز و طرح واگذاری ساحل بندرترکمن نیز، خاطرنشان کرد: اداره کل بازرسی استان گلستان مکلف شد گزارشی از قراردادهای واگذاری این طرح‌ها و تخلفات احتمالی تهیه و به سازمان بازرسی کشور و دادگستری استان گلستان اعلام کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مورخ ۲۹ آذرماه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص به نتیجه رساندن مصوبات پیرامون پرونده پتروشیمی استان گلستان تاکید کرد: روز شنبه، با مسئولین استان تماس گرفته شد تا هر چه سریعتر به موضوعات این پرونده رسیدگی شود و هر زمانی نیازمند تفویض اختیاری بود اعلام شود تا اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پتروشیمی گلستان رئیس قوه قضاییه استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوه قضاییه: اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره نیکا شاکرمی

به گزارش جماران، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:‌ به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر  به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • قوه قضاییه: اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره نیکا شاکرمی
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد