Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر و عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس در دیدار با دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، از قرار گرفتن سه پروژه احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر، چهارخطه ازناو- خنداب و لایروبی و مرمت قنوات شهرستان ملایر در مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در رابطه با جزئیات این دیدار با تاکید بر اینکه در طرح چشم‌انداز توسعه بهداشت و درمان کشور، بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی شهرستان ملایر مصوب شده، گفت: با توجه به طرح توسعه ملایر و فرسوده بودن تجهیزات بیمارستان امام حسین(ع) با ۳۰ سال قدمت، دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور به معاون هماهنگی خود دستور داد احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر جزء یکی از پروژه‌ها و مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان قرار گیرد و در مصوبات سفر مطرح شود.

وی با اشاره به وجود ۶۶۰ رشته قنات در سطح شهرستان ملایر و لزوم لایروبی، مرمت و احیای قنوات شهرستان به منظور جلوگیری از تخریب بیشتر و استفاده بهینه از آب، مرمت و لایروبی این قنوات را از الزامات برشمرد.

آزادی‌خواه با اشاره به کمبود اعتبارات برای مرمت قنوات، ابراز امیدواری کرد: با قرار گرفتن این پروژه در لیست مصوبات سفر استانی، اعتبارات مورد نیاز برای احیای قنوات شهرستان اختصاص یابد.

نماینده ملایر درباره احداث چهارخطه محور ازناو به خنداب برای دسترسی بهتر و ارتباط بهتر مردم و روستاهای بالادستی و جلوگیری از تصادفات، گفت: با موافقت معاون اجرایی رئیس جمهور، این طرح جزء مصوبات مطرح و دستور داده شد که برای اخذ مجوز ماده ۲۳ مسیر ملایر- خنداب به طول ۴۱ کیلومتر به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شود.

آزادی‌خواه همچنین در این نشست خواستار اختصاص اعتبار مورد نیاز به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان شد که در این زمینه دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر رییس جمهور استانی شهرستانها رئیس جمهور مصوبات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است