Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@12:36:21 GMT

جراحی پروتز سینه و معرفی انواع مدل پروتز سینه

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۸۴۹۷

جراحی پروتز سینه و معرفی انواع مدل پروتز سینه

آفتاب‌‌نیوز :

سینه‌های زیبا و خوش فرم یکی از مهم‌ترین عواملی است که موجب زیبایی اندام بانوان می‌شود. بسیاری از بانوان به دلایل مختلفی از سایز سینه‌های خود احساس نارضایتی دارند و همین موضوع موجب کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شده است. امروزه روش‌های مختلفی برای تغییر سایز سینه‌ها وجود دارد که از محبوب‌ترین و رایج‌ترین آن‌ها در میان بانوان، می‌توان به جراحی پروتز سینه اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرساله بانوان بسیار زیادی در سراسر جهان برای انجام این جراحی اقدام می‌نمایند و در صورتی که پزشک مجرب و جراح متخصصی را انتخاب نموده باشند، به نتیجه موفقیت آمیزی نیز دست پیدا می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید برای این جراحی اقدام نمایید، بهتر است در ابتدا با انواع پروتز‌های مورد استفاده در این جراحی به طور کامل آشنا شوید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با انواع پروتز سینه از نظر جنس، برجستگی و ... بیشتر آشنا کنیم.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای پروتز سینه هستند؟

به طور کلی افراد زیر کاندیدای مناسبی برای عمل پروتز سینه هستند:

افرادی که به دلیل بیماری مانند سرطان بافت سینه خود را به طور کامل از دست داده اند.
افرادی که بافت سینه‌ای بسیار کمی دارند و یا اصلا بافت سینه ندارند.
کسانی که سینه‌های افتاده‌ای (دفورمیتی سینه) دارند.
افرادی که سینه‌های نامتقارنی دارند.

انواع پروتز سینه از نظر برجستگی

پروتز‌ها از نظر میزان برجستگی به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند؛ که هر فرد می‌تواند با توجه به نیاز و سایز بدن خود مناسب‌ترین نوع پروتز سینه را انتخاب نماید. این پروتز‌ها از نظر برجستگی به انواع زیر دسته بندی می‌شوند:

Low profile: این پروتز‌ها برجستگی کمی دارند.

High profile: این نوع از پروتز‌ها نیز برجستگی نسبتا زیادی دارند.

Ultra- high profile: این پروتز‌ها نیز از برجستگی بسیار زیادی برخوردار می‌باشند.

به طور کلی برای انتخاب بهترین سایز پروتز سینه بهتر است با توجه به خواسته خود به توصیه‌های پزشک نیز توجه نمایید دکتر نداف کرمانی میتواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.

افرادی که به دلیل بیماری سرطان سینه، بافت سینه آن‌ها به طور کامل برداشته شده است، می‌توانند از پروتزی با برجستگی سینه‌های نرمال خود استفاده نمایند. اما اگر به قصد زیبایی می‌خواهید از پروتز‌ها استفاده نمایید، بهتر است حتما در رابطه با سایز آن از پزشک خود مشاوره بگیرید. پزشک و جراح با بررسی سایز قفسه سینه و سینه‌های شما، بهترین سایز پروتز را به شما پیشنهاد می‌دهد تا پس از پروتز فرم طبیعی سینه‌ها حذف شود.

انواع پروتز سینه از نظر برجستگی

انواع پروتز سینه از نظر جنس

پروتز‌های سینه از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند. از طرفی انتخاب مناسب‌ترین جنس پروتز‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل بهتر است پیش از جراحی مناسب‌ترین نوع آن‌ها را انتخاب نمایید. سوالات خود را از بهترین جراح پروتز سینه بپرسید تا با اطمینان خاطر بیشتری جنس پروتز سینه مناسب خود را انتخاب کنید. انواع پروتز سینه از نظر جنس به شرح زیر می‌باشند:

آب نمکی: این پروتز‌ها همانطور که از نامشان پیدا است از محلول آب و نمک (سالین) ساخته شده اند. پس از پاره شدن رویه پروتز این محلول از آن خارج شده و جذب بدن می‌شود؛ که هیچ گونه مشکلی برای بدن ایجاد نمی‌کند. البته تمامی پروتز‌ها از مزایا و معایبی برخوردار می‌باشند، که بهتر است آن‌ها را بشناسید. از مزایا و معایب این پروتز‌ها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

هنگام استفاده از این پروتز‌ها نیاز به برش کمتری نسبت به سایر پروتز‌ها می‌باشد.

پس از جراحی پروتز نیز، نیاز به چکاپ‌های دوره‌ای کمتری می‌باشد.

اما هنگام لمس این پروتزها، غیرطبیعی بودن آن‌ها را احساس خواهید کرد.

ممکن است به طور خود به خودی پروتز خالی شده و سایز سینه کاهش پیدا کند.

احتمال دارد روی بافت سینه‌ها تاثیر بگذارد.

سیلیکونی: یکی دیگر از انواع پروتز سینه پروتز‌های سیلیکونی می‌باشند، که با استفاده از ژل‌های چسبنده ساخته شده اند. معمولا ظاهر این پروتز‌ها طبیعی‌تر از پروتز‌های آب نمکی است. اما در صورتی که پاره شوند، مواد داخل آن جذب بدن نمی‌شود و مشکلاتی را برای فرد ایجاد می‌نماید. به طور کلی استفاده نمودن از این پروتز‌ها برای افرادی که زیر ۲۲ سال دارند، توصیه نمی‌شود. از مزایا و معایب پروتز‌های سیلیکونی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

هنگام لمس سینه ها، غیرطبیعی بودن بافت سینه احساس نمی‌شود.

احتمال خالی شدن آن بسیار کم است.

هزینه بیشتری نسبت به سایر پروتز‌ها دارد.

پس از جراحی نیاز به چکاپ‌های دوره‌ای می‌باشد.

برش‌های بیشتری روی بافت سینه‌ها برای استفاده از این پروتز‌ها ایجاد می‌شود.

کامپوزیتی: این پروتز‌ها معمولا کاربرد بسیار کمتری نسبت به دو نوع دیگر دارند. مواد تشکیل دهنده و پر کننده آن‌ها رشته‌های پلی پروپیلن، روغن سویا و ... است. از این پروتز‌ها معمولا به عنوان پروتز جایگزین استفاده می‌شود.

انواع پروتز سینه

انواع پروتز سینه از نظر شکل

پروتز سینه از نظر شکل نیز به انواع مختلفی دسته بندی می‌شود؛ که عبارتند از:

ایمپلنت‌های گرد یا Round: این نوع از پروتز سینه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند سینه‌هایی بزرگ‌تر از حالت نرمال داشته باشند. یا اینکه پوشش اولیه و بافت سینه‌ای خوب و بدون نقصی دارند. همچنین از این پروتز‌ها برای جراحی‌های اصلاحی نیز استفاده می‌شود.

ایمپلنت‌های قطره اشکی یا Teardrop: این پروتز سینه نیز از ژل‌های سیلیکونی منسجم ساخته شده اند؛ که ایمنی بدن و حفظ شکل در طولانی مدت را تامین می‌نمایند. از طرفی فرم سینه‌ها با استفاده از این پروتز‌ها طبیعی بوده و احتمال پس زدن پروتز توسط بافت‌های بدن بسیار کم است. این پروتز‌ها حدود ۱۲ شکل مختلف دارند که پزشک با توجه به فرم سینه و خواسته شما مناسب‌ترین آن‌ها را به شما توصیه می‌نماید. این پروتز‌ها از ماندگاری فوق العاده خوبی برخوردار می‌باشند و می‌توان آن‌ها را پروتز‌های دائمی معرفی نمود. از طرفی به دلیل این که پروتز سینه قطره اشکی شباهت بیشتری به بافت سینه‌های طبیعی دارد، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر پروتز‌ها برخوردار می‌باشند.

به طور کلی می‌توان پروتز سینه را همزمان با لیفت سینه انجام داد تا نتیجه بهتری گرفت. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در سایت دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به آدرس www.drnadafkermani.com مطرح کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نهال گردو تبلیغات درخت گردو برخوردار می باشند پروتز ها پروتز ها مناسب ترین طور کلی بافت سینه سینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند