Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:19:04 GMT

تست مثبت يکي از اعضاي تيم بايدن

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۸۶۶۹

 خبرگزاری آریا-یکی از اعضای میان‌رده کاخ سفید که در یک پرواز با جو بایدن نیز همراه بود، به سویه اومیکرون ویروس کرونا مبتلا شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد نتیجه آزمایش کووید-19 جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده پس از اینکه به او اطلاع داده شد یک کارمند میان‌رده کاخ سفید که روز جمعه حدود 30 دقیقه را در نزدیکی او در هواپیمای ایر فورس وان گذرانده بود به کرونا مبتلا شده است، منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: آزمایش پی‌سی‌آر بایدن که روز دوشنبه پس از اطلاع از این مورد انجام شد، و همچنین آزمایش آنتی‌ژنی که او در روز یکشنبه به عنوان بخشی از آزمایش‌های معمول خود انجام داد، منفی بوده است.
ساکی افزود: از آنجایی که دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا افراد کاملاً واکسینه‌شده را ملزم به قرنطینه پس از تماس با فرد بیمار نمی‌کند، بایدن 79 ساله «به برنامه روزانه خود ادامه می‌دهد.»
ساکی گفت این کارمند «روز جمعه تقریباً 30 دقیقه را در نزدیکی رئیس‌جمهور در هواپیمای ایر فورس وان، در مسیر اورنج، کارولینای جنوبی به فیلادلفیا» سپری کرده بود.
او گفت این کارمند کاملاً واکسینه شده است، پیش از سوار شدن به هواپیما آزمایشش منفی بود و تا روز یکشنبه عوارضی از بیماری را نشان نداد.
ساکی این کارمند را که به گفته او به کرات با بایدن تماس ندارد، معرفی نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد

یاسر اشتاد کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: براساس نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی روز دوشنبه سامانه بارشی در استان تقویت و برای تمامی مناطق استان بارش‌های مطلوبی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش دمای موقتی نیز برای استان از روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سردشت با ۵.۴ میلی متر بیشترین بارش را داشت و در ارومیه نیز ۲.۱ میلی‌متر باندگی ثبت شد.

وی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت شوط با دمای مثبت ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و پلدشت با مثبت ۲۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بودند؛ دمای ارومیه نیز بین مثبت ۸ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته وزش تندباد‌های لحظه‌ای نیز گزارش شده که بیشترین سرعت ثبت شده از شهرستان نقده با ۶۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

اشتاد گفت: امروز نیز وزش باد شدید برای اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود که با ایجاد گرد و خاک همراه است و احتمال کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اعضای بدن شما چند سال دارند؟
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم