Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران در منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ گفت: این رزمایش با اشراف اطلاعاتی دقیق مواضع دشمن آغاز و با بکارگیری سامانه‌های جنگال، مختصات جغرافیایی حضور دشمن شناسایی و با استفاده از تجهیزات و تسلیحات نوین ساخت داخل از سواحل جزایر و آب‌های سرزمینی، تمرین دفاع پوششی با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تنگسیری گفت: در مرحله دیگری از این رزمایش، شلیک‌های همزمان و اصابت چند نقطه‌ای هدف هم تمرین شد که با موفقیت همراه بود و به تمامی اهدافی که فرماندهان در نظر داشتند و در بازی جنگ به آن رسیده بودیم با موفقیت اصابت انجام گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در این رزمایش از شناور‌هایی که اخیرا به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه پیوسته هم بکارگیری شد، ادامه داد: سرعت این شناور‌های تندرو و موشک انداز به ۷۵ تا ۹۵ نات می‌رسد.

دریادار تنگسیری با اعلام موفقیت آمیز بودن عملیات‌های از پیش تعیین شده تا این مرحله از رزمایش گفت: تمام تجهیزات بکار رفته در عملیات‌های مختلف این رزمایش ساخت داخل هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پیام این رزمایش را حفظ اقتدار ملی، ثبات امنیت منطقه، تقویت وحدت اسلامی، عزت آفرینی، تولید قدرت و ارتقای توان نظامی و اطمینان بخشی از حفظ توان و آمادگی‌های رزم توصیف و تصریح کرد: پیام این رزمایش به دشمنان ما این است که ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد کشوری به آب‌های سرزمینی ما، نگاه تهدید آمیز داشته باشد و قطعاً چشمی که بخواهد از این جایگاه به کشور ما نگاه سوء یی داشته باشد را کور خواهیم کرد و آن دستی که بخواهد به کشور ما دست درازی کند را قطع خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین پیام رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ برای کشور‌های دوست در منطقه را صلح، دوستی و برادری عنوان کرد و افزود: ما کشور‌های منطقه می‌توانیم با همیاری و همراهی یکدیگر، امنیت خلیج فارس و آب‌های مشترک را بصورت کامل فراهم کنیم و نیازی به حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای در این جا نیست.

دریادار تنگسیری در پایان گفت: امروز نیرو‌های مسلح تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آمادگی کامل دارند که اگر یک نیروی فرامنطقه‌ای بخواهد در منطقه آتش افروزی کند این آتش را به سمت خودش هدایت و آن را به آتش می‌کشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران رزمایش سپاه فرمانده نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب