Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله کمتر از ۲ هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امباپه تصمیم گیری درباره رئال مادرید را به تعویق انداخت

کیلیان امباپه تا قبل از دیدار پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هیچ اظهارنظر قطعی درباره آینده خود نخواهد کرد.

هنوز هم انتظار می‌رود برنده جام جهانی تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به سانتیاگو برنابئو برود، اما او نگران آن است که با اعلام زودهنگام این انتقال در معرض انتقاد وخشم پاریسی‌ها قرار بگیرد.


منچستریونایتد  ژانویه یک هافبک جذب می‌کند

 The Mirror ادعا می‌کند که رالف رنگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد برای تقویت خط میانی تیمش یک بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت.

قبلاً گمانه‌زنی‌هایی درباره خرید دکلان رایس مطرح شده بود، اما اکنون آمادو هایدارا، ستاره لایپزیش، به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی نقل و انتقالات اولدترافورد در پنجره زمستانی بسیار مورد توجه است.

بارسلونا فعلا قصد فروش دی یونگ را ندارد

گمانه زنی‌های زیادی در مورد جدایی قریب الوقوع فرنکی دی یونگ از بارسلونا وجود دارد، اما موندو دپورتیوو ادعا می‌کند که بارسا درباره این بازیکن هلندی صبر و شکیبایی نشان خواهد داد.

ژاوی به این ملی پوش هلندی که در این فصل در کنار بسیاری از هم تیمی هایش دچار افت شده است، ایمان دارد.

رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای جذب دومفرایس است

به نقل از Defensa Central، رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای جذب دنزل دومفرایس، مدافع کناری اینتر است.
این بازیکن ۲۵ ساله در تابستان با ۱۳ میلیون یورو از PSV به سن سیرو نقل مکان کرد و در نیم فصل اول خود در این باشگاه تاثیرگذار بوده است.

مادرید دومفرایس را هدف گرفته است، زیرا کارلو آنچلوتی قصد دارد خط دفاعی خود را در ژانویه تقویت کند.

پیشنهاد استون ویلا برای خرید جو گومز
 

به گزارش بیرمنگام لایو، استون ویلا پیشنهادی برای جذب جو گومز مدافع لیورپول ارائه کرده است.

این بازیکن ۲۴ ساله از ترکیب تیم تحت هدایت یورگن کلوپ دور مانده است و استیون جرارد مایل است با خرید او خط دفاعی ویلا را تقویت کند.

جرارد احتمالاً به دنبال جذب گومز با قرارداد قرضی اولیه است، اما کلوپ اصرار دارد که تیمش را در ژانویه دست نخورده نگه دارد.

قرارداد ۵ ساله گاوی با بارسا

قرارداد جدید گاوی با بارسلونا پنج ساله خواهد بود و دستمزد او فصل به فصل افزایش می‌یابد. بند آزادسازی فعلی به مبلغ ۵۰ میلیون یورو حذف خواهد شد.
بحث در مورد جزئیات نهایی و سپس ورود به "مرحله امضای قرارداد" مشمول زمان زیادی است.

رئال مادرید خواهان معاوضه کونده و ماریانو

طبق گزارش ال ناسیونال، رئال مادرید آماده است تا امکان انجام یک معامله با سویا را بررسی کند که می‌تواند به نفع هر دو طرف باشد.

بلانکوس‌ها همچنان مایل به جذب ژول کوند، مدافع ملی پوش فرانسوی هستند و آماده اند از ماریانو دیاز (مهاجمی که مدنظر سویا است) به عنوان وزنه‌ای در توافق با آن‌ها استفاده کنند.

پیشنهاد بایرن برای دست در سال ۲۰۲۲

بایرن مونیخ در نظر دارد در سال ۲۰۲۲ سرجینو دست ستاره تیم ملی آمریکا را جذب کند.

گفته می‌شود که این بازیکن آمریکایی در نیوکمپ مازاد بر نیاز است، اما یولیان ناگلزمن به دنبال اضافه کردن یک مدافع راست هجومی به تیم خود در آلیانز آرنا است.

بارسا خواهان انتقال سریع  تورس و کاوانی

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا در تلاش است تا هر چه سریعتر با فران تورس مهاجم ملی پوش اسپانیایی سیتی و ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای باتجربه من یونایتد قرارداد‌هایی منعقد کند..

لینگارد قصد دارد در منچستریونایتد بماند

با وجود اینکه خبر‌هایی درباره بازگشت جسی لینگارد به وستهام منتشر می‌شود است، قرار است او در منچستریونایتد بماند.
The Athletic، که گزارش می‌دهد این بازیساز ملی پوش انگلیسی می‌خواد تا پایان فصل و قرارداد خود در اولدترافورد بماند.

کانسلو در صدد تمدید قرارداد با من سیتی

به گزارش دیلی استار، ژائو کانسلو در آستانه امضای قرارداد جدید با منچسترسیتی است.این بازیکن پرتغالی تا سال ۲۰۲۵ در ورزشگاه اتحاد قرارداد دارد، اما قهرمان لیگ برتر مایل است قراردادی با شرایط جدید با او منعقد کند.

به عنوان پاداش دستمزد کانسلو تابستان آینده به خاطر عملکرد درخشانش ۱۰۰ هزار پوند افزایش خواهد یافت.

ناکامی اتلتیکو مینیرو در جذب فرناندینیو

به گزارش اسپورت ویتنس، تلاش اتلتیکو مینیرو برای جذب فرناندینیو، هافبک منچسترسیتی، شکست خورده است.

باشگاه برزیلی اخیراً در مورد قرارداد احتمالی ماه ژانویه برای این بازیکن ۳۶ ساله پرس و جو‌هایی کرده بود، اما سیتی او را قبل از پایان فصل نخواهد فروخت.قرارداد فعلی فرناندینیو در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

اینتر قصد دارد دراگوفسکی را جذب کند

طبق گزارش La Repubblica، اینتر در حال بررسی جذب بارتلومیژ دراگوفسکی، دروازه بان فیورنتینا است.

قهرمان ایتالیا به این بازیکن ۲۴ ساله به عنوان یک جایگزین بالقوه برای آندره اونانا، دروازه بان آژاکس نگاه می‌کند که او نیز مورد توجه بارسلونا است.

با توجه به اینکه دراگوفسکی در این فصل تنها ۵ بازی سری آ برای فیورنتینا در ترکیب اصلی بازی کرده است، اینتر در ژانویه راحت‌تر می‌تواند او را به خدمت بگیرد.

هازارد می‌خواهد در رئال مادرید بماند

به نقل از AS، ادن هازارد بازیکن بلژیکی رئال مادرید نمی‌خواهد در سال جدید سانتیاگو برنابئو ترک کند، زیرا او در انتظار تولد یک نوزاد جدید است.
در طول یک سال گذشته گفته می‌شد این بازیکن بلژیکی سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد، زیرا به دلیل یک دوره سخت مصدومیت نتوانست انتظارات را برآورده کند.

اما بعید است که در ژانویه اتفاقی بیفتد، زیرا این مهاجم منتظر تولد یک فرزند جدید است و نمی‌خواهد خانواده اش را دچار دردسر کند.

خبر‌های کوتاه به گزارش Calciomercato، جنوا برای جذب سامو کاستیخو، وینگر میلان با چند تیم اسپانیایی رقابت خواهد کرد. هری وینکس هافبک ملی پوش تاتنهام در این فصل نیمکت نشین شده و در نتیجه صحبت‌هایی درباره جدایی او از این تیم به مطرح شد، اما ایونینگ استاندارد ادعا می‌کند که او می‌تواند زیر نظر آنتونیو کونته به کار خود ادامه دهد. به گزارش ال ناسیونال، لیورپول و منچسترسیتی برای جذب رایان آیت نوری، ستاره ۲۰ ساله تیم ملی امید فرانسه و باشگاه ولوز، با رئال مادرید رقابت خواهند کرد. به نقل از Fichajes، دیوید مویس، سرمربی وستهام، قرار است مذاکرات انتقالی را با جاناتان دیوید، مهاجم لیل آغاز کند. او در ۱۸ بازی در لیگ ۱۱ گل به ثبت رسانده است. رایولا ماندن هالند ستاره نروژی را در دورتموند منفی ندانست. او به NOS گفت: "من بعید نمی‌دانم که او یک سال دیگر در دورتموند بماند. " اتلتیکو مادرید به کیران تریپیه مدافع راست انگلیسی خود اجازه خواهد داد تا در صورت یافتن جانشینی به نیوکاسل بپیوندد. TodoFichajes ادعا می‌کند که چلسی در حال بررسی جذب روبن نوس ستاره ولورهمپتون است. ولوز ۴۵ میلیون یورو برای نوس می‌خواهد.

بیشتر بخوانید

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا ۵ بازیکن در لیست نقل و انتقالاتی ژاوی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات رئال مادرید بارسلونا نقل و انتقالات رئال مادرید برای جذب ملی پوش خبر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد