Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت حریق در پارک ملی گلستان اظهارکرد: حریق پنجم در پارک ملی گلستان از روز گذشته (دوشنبه) در مرز پارک به سمت دره شمالی آغاز شده و با توجه به وزش باد به قسمتی از خارج دره شمالی رسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان افزود: از روز گذشته نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست و بسیجی و نیروهای مردمی در حال اطفاء حریق بوده در این عملیات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از صبح امروز (سه شنبه) محدوده ای در حریق چهارم هم دچار آتش سوزی شده و یک خط آتش در آن نقطه داریم بنابراین هم اکنون در پارک ملی گلستان شاهد دو حریق در دو نقطه هستیم.

کنعانی اضافه کرد: نیروهای سپاه و مردمی هم از شهرستان‌های اطراف مانند گالیکش و مینودشت به منطقه اعزام شده و به نیروهای قبلی اضافه شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: هشت ماشین آتش نشانی از شهرستان‌های اطراف در منطقه حضور داشته و دو بالگرد هوافضا و سپاهان در فرودگاه کلاله آماده پرواز هستند تا در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی بتوانند در عملیات باشی و اطفاء حریق کمک کنند.

طبق گفته وی وزش باد و گرد و غبار سبب شده تا بالگردها نتوانند امروز پرواز داشته باشند.

کنعانی تاکید کرد: صعب العبور بودن منطقه و شرایط بد آب و هوایی سبب شده تا عملیات اطفاء حریق به کندی انجام شود.

کد خبر 5380783

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل محیط زیست گلستان محمدرضا کنعانی آتش سوزی جنگل ها ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا خطبه های نماز جمعه گرگان بارش برف آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا آتش سوزی شهرداری قم پارک ملی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده است و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • افزایش انتقال باکتری‌های مقاوم به دارو از جوامع انسانی به طبیعت
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا»به سایر کشورها/سرکوب ادامه دارد
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان