Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر بندی شربیانی روز سه شنبه در سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مشکل، از وزیر نیرو خواست که برای حل این معضل دست بکار شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از منطقه ۲۰ تهران اظهار داشت: این مشکل بارها توسط شهروندان و شورایاران به مسئولان آب منطقه ای گفته شده اما هیچ اقدامی برای حل آن صورت نگرفته است، از این رو از شخص وزیر نیرو درخواست می‌کنم که گره مشکل منطقه عباس آباد را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندی شربیانی تصریح کرد: نه تنها هیچ یک از ما اعضای شورای شهر بلکه هیچ مسئولی نمی‌تواند در جوار این کانال با حجم زیادی از بوی تعفن زندگی کند.

در این ارتباط محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به صحبت های شربیانی از اختصاص بودجه قابل توجه برای رفع معضل کانال عباس آباد شهر ری خبر داد.

وی با اشاره به تذکر عضو هیئت رئیسه شورا در خصوص کانال عباس آباد شهرری که زمینه ساز مشکل بسیاری برای ساکنان منطقه شده است، گفت: در بازدیدی از منطقه ۲۰ در طرح رصد، شاهد مشکلات عدیده ای در کانال عباس آباد بودیم که با هماهنگی شهرداری، مبلغ قابل توجهی در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ به این موضوع اختصاص داده شد تا همکاران منطقه کار را برای رفع مشکل و معضلات این کانال آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی مشکلات و انجام اقدامات پیشگیرانه از نتایج بازدیدها و بررسی های میدانی است ادامه داد: همین رویکرد باعث شده تا بسیاری از مشکلات شناسایی و تعیین تکلیف شوند و امیدواریم شهرداری در خصوص رفع این مشکل سرعت عمل داشته و شاهد نتیجه بخشی عملکرد در این حوزه در آینده نزدیک باشیم.

ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری تهران

ناصر امانی دیگر عضو شورای شهر تهران هم در تذکری دیگر با تقدیر از شهردار تهران برای ورود به موضوع ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری، گفت: این موضوع سال‌ها معطل مانده بود که خوشبختانه اولین جلسه ستاد ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری روز گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: در دوره سوم و چهارم شورای شهر به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کمک زیادی شد ولی زمین‌هایی به تعاونی‌ها اختصاص یافت که انتقال سند آنها با مشکل مواجه شده است.

امانی با اشاره به اینکه بیش از هزار خانواده شهرداری در شهرک مروارید زندگی می‌کنند و ۹ هزار واحد هم در حال ساخت است و به امید خدا این کارهای نیمه‌تمام به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: مصوبات مجلس برای نهضت مسکن‌سازی دست شهرداری‌ها را باز کرده و قرار است زمین رایگان در اختیار انبوه‌سازان قرار گیرد که تعاونی‌های مسکن هم به نظر من جزو انبوه‌سازان محسوب می شوند.

امانی اظهار امیدواری کرد: مشکل مسکن کارکنان شهرداری تهران رفع شود.

مهدی پیرهادی عضو دیگر شورا هم در زمینه ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تذکر داد و گفت: از بدنه پرسنل پیام های متعددی مبنی بر نگرانی آنان در تخصیص اضافه کار و رعایت نشدن عدالت در توزیع آن توسط برخی مدیران مربوطه دریافت کردم.

وی تاکید کرد: حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران باید افزایش یابد هر چند که باید برای مساله اضافه کاری ساز و کار و تمهیدات منصفانه ای توسط متولیان امر ایجاد شود تا پرسنل نگرانی بابت بی عدالتی و اعمال سلیقه برخی مدیران نداشته باشند.

پیرهادی خاطرنشان کرد: از شهردار تهران تقاضا دارم به قید فوریت برای افزایش میزان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران، مندرج در احکام کارگزینی آنان اقدام مناسب انجام شود.

تذکر به شهردار برای انتصاباتش

مهدی عباسی عضو دیگر شورای شهر تهران در جلسه امروز نسبت به انتصابات در شهرداری تهران تذکر داد و از شهردار خواست در انتصاباتش دقت بیشتری کند.

وی تاکید کرد: شهردار باید در انتصاب مدیران سازمان ها، شرکت ها و مدیران کل شهرداری قوانین و مقررات حاکم در اساسنامه ها و بخش نامه ها را رعایت کند چراکه در مواردی این استاندارها رعایت نشده که به سرعت باید اصلاح شود.

عباسی یادآور شد: زاکانی می تواند مدیرانی از درون شهرداری با تجربه لازم، دارای روحیه جهادی و کارنامه درخشان را جایگزین انتصاب های قبلی کند.

برچسب‌ها شورای شهر كميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر كميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر كميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران کارکنان شهرداری تهران مسکن کارکنان شهرداری شورای شهر تهران عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • مدیریت درست بارندگی در یزد