Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز سه شنبه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر امیدآفرینی را یک شاخص مهم برای رسانه ها دانست و افزود: باید در این راستا اهالی رسانه برنامه ریزی جدیدی داشته باشند. 

وی به رسانه ها هشدار داد رویکردها و عملکرد خود را احصا کرده و محصولات خبری خود را ارزیابی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان «ابوذر غفاری» را یک مطالبه گر اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: هدف از فعالیت رسانه ای باید اصلاح جامعه باشد. 

وی اظهار داشت: جامعه انسانی در هیچ دوره ای اسیر نبوده زیرا رسانه های بیگانه آزادی فکر را از بشر گرفته و بر اندیشه های او غلبه کرده است. 

آیت الله شعبانی موثقی گفت: نوع مطالبه گری و عدالتخواهی رسانه ها باید هوشمندانه باشد تا همسو با اهداف دشمنان قرار نگیرد. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن می خواهد بیچارگی و گرفتاری را به مردم ایران القا کند خواستار بصیرت رسانه های داخلی شد تا این خطاها را ببینند. 

آیت الله شعبانی موثقی فضای رسانه ای امروز را جنگ روایت‌ها دانست و گفت: رسانه ها باید نقاط مثبت را بازگو کنند تا اعتماد به نفس جوانان تقویت شود. 

به گزارش ایرنا، هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در مرحله استانی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد، ۹۷۰ اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شد که برترین های این آثار امروز با برگزاری آیین اختتامیه در مرحله استانی معرفی شدند. 

آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی ابن سینا همدان برگزار شد.

برچسب‌ها رسانه سواد رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه سواد رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان رسانه سواد رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم