Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@04:46:51 GMT

خط آستارا به تالش برقدار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۹۸۲۴

خط آستارا به تالش برقدار شد

ایسنا/گیلان با وزش شدید باد، پست های ۶۳.۲۰ کیلوولت حویق، سیارتالش، هشتپر و اسالم در چندین مرحله بی برق و از مدار خارج شده بودند و با تلاش اکیپ‌های عملیاتی خط آستارا به تالش در ساعت ۹:۱۸ امروز برقدار و متعاقب آن ایستگاه های حویق و سیار تالش برقدار و مشترکان محترم منطقه برقدار شدند.

محمدرضا حسن‌زاده، مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و مسئول مرکز کنترل برق استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با تلاش اکیپ های عملیاتی، خط ۶۳ کیلوولت آستارا به ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت تالش که در اثر وزش شدید باد از مدار خارج شده بود برقدار و در مدار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برقدار شدن این خط در ساعت ۹:۱۸ امروز، پست های ۶۳ کیلوولت حویق و سیار تالش نیز برقدار و در مدار قرار گرفتند و مشترکان محترم این منطقه از نعمت برق بهره مند شدند.

مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برق منطقه ای گیلان خاطرنشان کرد: بررسی، شناسایی و رفع عیب، سایر خطوط و پست های برق در حال انجام بوده و در اسرع وقت این خطوط و پست ها نیز برق دار خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت های برق منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت