Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سمنان گفت: خط انتقال فاضلاب شهری سمنان تا دو سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

سید علی مرتضی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر عزم شهرداری در اجرای سریع‌تر پروژه تصفیه خانه فاضلاب و شبکه فاضلاب شهری سمنان، اظهار کرد: اجرای پروژه فاضلاب شهری با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر، یک ضرورت است و شورا و شهرداری آمادگی خود را جهت تحقق هرچه سریع‌تر این پروژه اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به واگذاری ساخت این پروژه به شهرداری سمنان در سال گذشته، افزود: ۸۰ کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهری در شهر سمنان در افق سه ساله ایجاد خواهد شد که تلاش می‌شود تا دو سال آینده پروژه آماده بهره برداری باشد.

شهردار سمنان تصریح کرد: از ۷۰ کیلومتر باقی مانده شبکه فاضلاب شهری، امسال لوله گذاری ۱۰ کیلومتر از فاضلاب شهری سمنان در دستور کار قرار دارد.

مرتضی نژاد خاطر نشان کرد: پیمانکار هندی این پروژه، تعهدات خود را مبنی بر رفع نواقص و به‌روزرسانی انجام نداد که در حال حاضر این موارد توسط شهرداری سمنان در حال انجام است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی اجرای شبکه فاضلاب شهری سمنان که اکثراً در مناطق جنوب شهر دارای بار ترافیکی نسبتاً بالا و تراکم جمعیتی بسیاری است، افزود: رعایت حریم تأسیسات شهری و تراکم فراوان آن و همچنین بافت متغیر زمین در اکثر معابر، به طور کلی سبب کندی روند اجرای پروژه شده است.

شهردار سمنان تصریح کرد: پساب تصفیه شده تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان برای تأمین آب واحدهای صنعتی و فضای سبز و دیگر مصارف شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 543424

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پساب فاضلاب فاضلاب شهري پروژه های شهری توسعه پایدار شهری شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شهر سمنان شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فاضلاب شهری سمنان شبکه فاضلاب شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر به ایسنا گفت: این پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که از این میزان 80 میلیارد ریال در پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه مخزن 2 هزارمترمکعبی ذخیره آب در بندر امام حسن به همراه تاسیسات جانبی در دست اجراست که پیش‌بینی شده در صورت تحقق اعتبارات مصوب دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث مخزن یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تامین آب شرب پایدار است که این مهم تاکنون در مناطق مختلف استان عملیاتی شده است.

 عالی افزود: مخازن ذخیره آب کمک می‌کند تا در صورت قطع آب شبکه اختلالی در روند توزیع آب در بین مشترکان صورت نگیرد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر