Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@22:44:18 GMT

هو شدن ترامپ توسط هوادارانش +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۰۰۰۷

هو شدن ترامپ توسط هوادارانش +فیلم

‍‍‍‍‍‍

اقدام رئیس جمهور سابق آمریکا در دریافت دوز تقویت کننده واکسن کرونا، با واکنش منفی طرفدارانش مواجه شد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه پس از حضور در یک جمعی در دالاس اعلام کرد که دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده است.

در حالی که واکسن زدن در میان جمهوری‌خواهان با واکنش‌های منفی مواجه است، اقدام ترامپ در زدن دوز تقویت کننده واکسن کرونا با «هو شدن» از سوی حضار در نشست دالاس مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کاهش محبوبیت بایدن باز هم رکورد زد

در نشستی در شهر دالاس مجری برنامه که از مجریان سابق فاکس نیوز بود، از ترامپ پرسید: «هم من و هم رئیس جمهور واکسن زده‌ایم، آیا شما دوز تقویت کننده را دریافت کردید؟»

ترامپ در پاسخ گفت: «بله». پس از آن، حاضرین در این نشست اقدام به هو کردن رئیس جمهور سابق آمریکا کردند که ترامپ از آنها خواست تا این کار را متوقف کرده و گفت که صدای مخالفان فقط از سوی گروه کوچکی در گوشه‌ای از سالن شنیده می‌شود.

دانلود

این در حالی است که «فرانسیس کالینز» مدیر موسسه ملی بهداشت آمریکا روز یکشنبه هشدار داد در صورتی که آمریکایی‌ها درباره راهبرد کاهش موارد ابتلا به کرونا هوشیار نباشند، سویه اومیکرون کرونا می‌تواند آمریکا را به سوی ابتلای روزانه یک میلیون نفر برساند.

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، سویه اومیکرون کرونا تا کنون در ۸۹ کشور جهان شناسایی شده و مکان‌هایی که این ویروس شیوع یافته، تعداد موارد ابتلا هر یک و نیم روز تا سه روز دو برابر می‌شود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت دونالد ترامپ واکسن کرونا ترامپ آمریکا واکسن رئیس جمهور اومیکرون خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین