Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به تمرکز قرارگاه صیانت بر روی تصمیمات و اقدامات کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها به عنوان نمونه ، گفت: حذف پارکینگ منجر به افزایش وقوع جرایمی از قبیل سرقت، نزاع و درگیری منتهی به ضرب و جرح و جرایم دیگر می‌شود بنابراین به کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ این استان اعلام شده که حذف پارکینگ و یا ساخت طبقه اضافی به هیچ وجه مشمول جریمه نشود و شهرداری‌ها نباید به تصمیمات این کمیسیون به عنوان منبع درآمد نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری البرز در ادامه با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با ترک فعل مدیران به منظور جلوگیری از ورود خسارت بیشتر افزود: در هفته‌های اخیر ورود رئیس دستگاه قضا به موضوع انبار‌های اموال تملیکی یکی از مصادیق ورود قوه قضاییه در موضوع ترک فعل مدیران بود.

او در ادامه با تاکید بر ارتباط آسیب‌های مختلف اجتماعی با یکدیگر گفت: وقتی درباره آسیب‌های فضای مجازی صحبت می‌شود نمی‌توان آسیب‌هایی که به خانواده‌ها وارد می‌شود و یا تاثیر آن بر خشونت را نادیده گرفت یا اعتیاد و سرقت را دو جرم کاملا جدا هم از دانست؛ مقابله جدی با آسیب‌ها نیازمند هم‌افزایی و همراهی همه دستگاه‌های استان است.

انتهای پیام /ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارکینگ خودرو وقوع جرم آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک حسینی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از پارکینگ های دستگاههای اجرایی افزود: دستگاهها آمادگی لازم برای ترخیص این خودروها از سوی مالکان را داشته باشند و مالکان نیز باید خودروهای خود را پیگیری کنند چرا که در پارکینگ ها دچار فرسودگی می شوند.

وی با بیان اینکه خودروها به دلایل متعددی همچون تصادف و آتش سوزی به پارکینگ منتقل شده اند، گفت: با مالکان همکاری لازم جهت ترخیص انجام می شود و اگر خودرویی خلافی داشت به صورت قسطی قابل پرداخت است.

ملک حسینی اظهار داشت: اگر مالکی برای ترخیص بعد از یک ماه مراجعه نکرد طبق دستور قضایی خودرو به مزایده گذاشته خواهد شد و برابر نرخ کارشناس در صورت مراجعه مالک وجه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به دستور رئیس قوه قضائیه وسایل نقلیه نباید به مدت طولانی در توقیف به سر ببرد و پارکینگ دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

کد خبر 6093416

دیگر خبرها

  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است