Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از لزوم تربیت رهبران فکری در حوزه رسانه خبر داد و گفت: اگر رسانه‌های داخلی مرجعیت خود را از دست بدهند و ضعیف شوند، عواقب آن کل کشور را می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، فرشاد مهدی‌پور ۳۰ آذرماه در اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان، اظهار کرد: ابوذر، نماد آزادی خواهی و عدالت خواهی و جشنواره ابوذر، نماد عدالت طلبی و یک حرکتی است که در سالیان متمادی توسط بسیج رسانه برای نشان دادن ظرفیت‌ها و فرصت‌های حوزه رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌پور تصریح کرد: جشنواره ابوذر از قابلیت‌هایی است که توان کشور را نشان می‌دهد و خروجی جشنواره ابوذر باید خلع‌های موجود را پر کند و نگاه ما نباید کوتاه مدت باشد و باید برای دهه آینده فکر کنیم.

وی ادامه داد: سپهر رسانه‌ای درگیر کشور، این ضرورت را ایجاد می‌کند که مسئولیت اجتماعی رسانه را تقویت کنیم و پس از گام اول که شناخت زیست بوم رسانه است به دانش کافی و تربیت نیروی رسانه‌ای است. ما باید به سمت تربیت نخبه و متخصص‌های حرفه‌ای در حوزه رسانه حرکت کنیم و افرادی تربیت کنیم که مراجع فکری باشند و بتوانند برای آحاد جامعه، پیام تولید کنند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور است، تأکید کرد: رسانه‌های معاند با تعداد محدودی، پیام‌هایی پردازش می‌کنند و ما با تعداد زیادی رسانه، نمی‌توانیم با آن‌ها مواجه شویم و اگر رسانه‌های داخلی مرجعیت خود را از دست بدهند و ضعیف شوند، عواقب آن کل کشو را می‌گیرد.

مهدی‌پور ادامه داد: میزان توقع و انتظار از رسانه‌ها با بودجه تخصیص داده شده برابری نمی‌کند و ما در این حوزه، سرمایه گذاری نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر سخت افزاری مشکلاتی داریم اما ظرفیت‌های زیادی نیز وجود دارد که باید از حالت جزیره‌ای به حالت یکپارچه تبدیل کنیم و اگر رسانه‌ها بتوانند با یکدیگر هم‌افزایی کنند در این چالش‌های مخوف، موفق می‌شویم.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همدان همواره در شعر و ادب جزو سرآمدان است، گفت: همدان به عنوان پایتخت فرهنگ است و در پایتخت هم بسیاری از مسئولیت‌های حوزه فرهنگ در اختیار همدانی هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره ابوذر جشنواره ابوذر اگر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری «بن گویر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

کد خبر 6089305

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • واژگونی خودوری «بن گویر»
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم