Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری «فرانس پرس»، با توجه به افزایش نگرانی ها در پی شناسایی ۴۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در شهر «شیان» چین که ممکن است منجر به سرایت گسترده تر ویروس در ابتدای فصل سفرها شود، تست شناسایی ویروس از میلیون ها شهروند آعاز شد. 

چین از اواسط سال گذشته با کاهش چشمگیر موارد جدید ابتلا رو به رو شد که این موضوع مرهون اقدامات و محدودیت های بسیار سختگیرانه کرونایی از جمله قرنطینه های طولانی مدت بود که آنها را در دستیابی به  هدف استراتژی کووید-صفر موفق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال اکنون چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا با شیوع و گسترش محلی در چندین شهر از جمله کانون های صنعتی مهم در شرق و جنوب این کشور مواجه شده است.

مقامات چین مشتاقند تا شعله های برافروخته گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور را در این دورانِ حیاتی که پکن میزبان بازی های المپیک زمستانی در ماه فوریه و در آستانه سال نو چینی است را خاموش کنند.  

«شیان» شهری تاریخی واقع در شمال غربی چین با جمعیتی حدود ۱۳ میلیون نفر است. امروز ۴۲ مورد جدید ابتلای کرونا در این شهر گزارش شده که آمار ابتلای کلی از ۹ دسامبر در این منطقه را به ۹۱ نفر رسانده است. 

براساس اطلاعیه های دولت محلی، در این شهر مدارس و مکان های سرپوشیده تعطیل شده است و مقامات، مردم را به عدم شرکت در گردهمایی ها و تجمعات تشویق می کنند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا المپیک زمستانی چین محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری همه‌گیری قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا المپیک زمستانی چین ویروس کرونا المپیک زمستانی چین محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت نان به طبخ یک غذای محلی با گوشت بره و سیب زمینی (فیلم) طرز تهیه نان روی ساج و پخت کوکوی سنتی (فیلم) نحوه پخت نان محلی با 500 گرم آرد توسط آشپز آلمانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند