Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- این فیلم بر اساس کتاب پرفروش «پسری به اسم کریسمس» از مت هیگ ساخته شده است و داستان شروع کار بابانوئل را روایت می‌کند. خوشبختانه جیل کنان (کارگردان فیلم) بیشتر بر ماجراجویی‌های پرنشاط و کودکانۀ داستان متمرکز بوده و خیلی اسیر احساسات نشده است. شاید قبلا هزار بار فیلمی شبیه به این را دیده باشید، اما این نسخۀ تازه از داستان واقعا لذتبخش و تماشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو؛ شروع فیلم در فضایی امروزی اتفاق می‌افتد. سه خواهر و برادر که مادرشان را تازه از دست داده‌اند، پیش عمه‌شان به اسم روث (مگی اسمیت) زندگی می‌کنند. شب کریسمس است و پدر آن‌ها مجبور بوده به سر کار برود. عمه روث شروع به گفتن یک داستان می‌کند و قبل از آن می‌گوید «دنیا از داستان‌ها ساخته شده و نه از اتم‌ها».

داستان دربارۀ پسری به اسم نیکولاس است که در کلبه‌ای دورافتاده در فنلاند، همراه با پدر هیزم‌شکنش جوئل (میشل هویسمان) زندگی می‌کند. تنها اسباب بازی نیکولاس عروسکی است که مادر تازه درگذشته‌اش از شلغم تراشیده است. یک روز پادشاه برای اینکه شور و شادی را به قلمروش برگرداند، یک رقابت ترتیب می‌دهد برای پیدا کردن شهر افسانه‌ای کوتوله‌ها. جوئل هم در این رقابت شرکت می‌کند. اما او مفقود می‌شود و نیکولاس تصمیم می‌گیرد که به جستجوی پدرش برود. یک گوزن که نیکولاس اسمش را بلیتزن می‌گذارد و یک موش فضول به اسم میکا هم با او همراه می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی همۀ اجزاء این ماجرا خیلی آشنا و تکراری هستند: یک عمۀ بداخلاق، مواجهه‌های ترسناک با خرس‌ها و غول‌ها، یک پادشاه مستبد، اتفاقات عجیب و غریب خیلی زیاد، و نکات آموزنده. اما فیلمنامه‌ای که کِنان و اول پارکر نوشته‌اند صداقت و شیرینی زیادی در خودش دارد و گروه بازیگران هم نقششان را خیلی خوب و قوی ایفا کرده‌اند. کارگردانی کنان پر از شور و انرژی است و انیمیشن‌هایی که در فیلم قرار داده، صحنه‌های امروزی را خیلی خوب و بی‌نقص به صحنه‌های داستانی که عمه روث تعریف می‌کند پیوند می‌زنند. دیالوگ‌ها پر از جمله‌های قصار الهام‌بخش هستند (مثل اینکه «برای اینکه چیزی رو ببینی، باید بهش باور داشته باشی»). البته بعضی لحظه‌های اندوه و افسردگی هم در فیلم هست که باعث می‌شود تعادل احساسی فیلم حفظ شود. در نتیجه شاهد فیلمی هستیم که اگرچه قابل پیش‌بینی است، اما دوست داشتنی هم هست. کارگردان: جیل کنان (Gil Kenan). نویسندگان: جیل کنان، اول پارکر (Ol Parker)، بر اساس داستانی از مت هیگ (Matt Haig). بازیگران: مگی اسمیت (Maggie Smith)، ایزابلا اوسالیوان (Isabella O’Sullivan)، جوئل فرای (Joel Fry). امتیاز: ۶.۸/۱۰ منبع: empireonline.com

منبع: فرارو

کلیدواژه: نقد فیلم سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی