Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر برندی که در آشپزخانه خود دارید برای ما هیچ فرقی نمی‌کند، در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعمیر یخچال شما را انجام خواهیم داد.

در این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد که برندهای مختلف معمولا چه مشکلاتی برای دستگاه یخچال و فریزرهای آنها پیش می‌آید و چگونه باید این مشکلات را برطرف کنیم؟ عمده ترین مشکلاتی افراد با این دستگاه دارند صدا دان و یا سوختن موتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر به بررسی هر برند و مشکلاتی که برای مشتریان بوجو آمده پرداخته ایم. 

عمده ترین مشکلات که برای یخچال سامسونگ بوجود می‌آید 

کمتر پیش می‌آید که درباره برندهای معتبری مانند سامسونگ یا ال جی بشنویم که دچار خرابی شوند اما این موضوغ غیر ممکن نیست. اما عمده ترین مشکلاتی که باعث تعمیر یخچال سامسونگ می‌شود به شرح زیر است: 

شنیدن صداهای غیر عادی از دستگاه

به 4 دلیلی که در زیر نوشته شده به خوبی دقت کنید. 

اگر اتصال کمپرسور به شاسی دستگاه شل شده  یخچال تراز نیست  موتور دچار نقص فنی است موتور معیوب است

از دلایلی است که صداهای عجیبی از این دستگاه می‌تواند بوجود بیاید. 

دستگاه روشن نمی‌شود

موارد زیر را به خوبی چک کنید

مطمئن شوید که کابل برق وصل است اورلود معیوب است مطمئن شوید که ترموستات درست کار می‌کند عمده ترین مشکلات که برای یخچال ال جی بوجود می‌آید 

در زیر بیشترین مشکلاتی که باعث می‌شود شما برای تعمیر یخچال ال جی اقدام کنید را خواهیم دید: 

سرد نکردن یا خنک نکردن این دستگاه ها 

چند دلیل مهم می‌تواند باعث این خرابی می‌شود. معمولا خرابی کمپرسور، خرابی اواپراتور و یا درست کار نکردن برد الکتریکی و.. می‌تواند تاثیر مستقیمی روی درست کار نکردن و سرد نکردن دستگاه داشته باشد. دقت داشته باشید که کمپرسور یا همان موتور یخچال مانند قلب یخچال می‌ماند و تمامی حیات دستگاه به این وسیله بستگی دارد. 

داغ شدن موتور یخچال 

معمولا طول عمر موتور یخچالها 8 سال است و بعد از امکان خرابی و یا داغ شدن آن بیشتر است. یک نکته مهم که در این مورد باید رعایت کنید این است که این دستگاه نباید در کنار وسیله هایی مانند گاز یا هر وسیله ای که گرما ایجاد می‌کند باشد. این پروسه باعث می شود که در بلند مدت موتور یخچال داغ کند و در نهایت موتور دچار سوختگی گردد.

تعمیر برد یخچال 

برد در این دستگاه مانند مغز یخچال است. بردها دستورات اصلی را صادر می‌کنند. اگر مغز از کار بیوفتد تمام یخچال کارایی خود را از دست خواهد داد. برای مثال اگر چیب یا خازن که مربوطه به انجام فرآیند دیفراست است خراب شود، یخچال گرم می شود و خنک نخواهد کرد یا در یک مثال دیگر اگر سنسوری یا سیم برقی از دستگاه خراب شود سیگنال به برد ارسال نمی شود و یخچال ارور خواهد داد.

عمده ترین مشکلات که برای یخچال دوو بوجود می‌آید 

بیشترین مشکلاتی که مشتریان برای تعمیر یخچال دوو با ما در تماس بوده اند: 

از کار افتادن سنسور یخچال 

سنسورها موظف هستند دمای درون محیط یخچال را به برد یا همان مغز یخچال گزارش دهد. پس برد تشخیص می‌دهد که فن چه زمانی کار کند. محل قرارگیری این حسگرها روی اواپراتور می باشد و معمولا در قسمت بالایی اواپراتور قرار می گیرد. اگر سنسور خراب باشد موتور یخچال بیش از اندازه کار میکند یا کمتر از حالت معمولی

کار نکردن فن یخچال

بیشتر اوقات مشتریان از ما سوال میپرسند که ایا فن یخچال باید دائم کار کند؟  نحوه کار فن به نوع یخچال فریزر بستگی دارد. بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن این قطعه از ترانس استفاده کنید. و یا در مواقع جابجایی حواستان به آن باشد تا ضربه نبیند. 

عمده ترین مشکلات که برای یخچال بوش بوجود می‌آید 

بیشترین مشکلاتی که مشتریان برای تعمیر یخچال بوش با ما در تماس بوده اند: 

یخ زدن لوله های پشت یخچال 

 بالا بودن میزان گاز موتور یا کمپرسور می‌تواند باعث این مشکل شود. برای جلوگیری از این مشکل باید هرچند وقت یکبار گاز یخچال را چک کنید و برای حل این مشکل لازم است که گازدر یخچال توسط تکنسین حرفه ای بوش اندازه گیری گردد تا این مشکل رخ ندهد.

برفک زدن 

خرابی یا درست کار نکردن ترموستات در یخچال باعث می شود موتور این دستگاه یکسره کار کرده و سرما بیش از اندازه تولید شود در نتیجه عمل رطوبت گیری به شدت افزایش میابد. در این صورت یخچال شما در فواصل کوتاه دچار برفک می شود. 

عمده ترین مشکلات که برای یخچال جنرال الکتریک بوجود می‌آید 

بیشترین مشکلاتی که مشتریان برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک با ما در تماس بوده اند: 

موتوردستگاه های این برند و ساید بای ساید این مارک یکی از مهمترین قطعات است که در مواقع معیوب شدن به یک تکنسین متخصص تعمیرات این برند نیاز دارد. ما در تیم حرفه ای فیکسی تعمیرات یخچال فریزرهای قدیمی جنرال الکتریک را هم انجام خواهیم داد. 

یخچال کار نمی‌کند

فرسودگی و عمر طولانی اولین دلیل کار نکردن هر دستگاهی می‌تواند باشد. اگر مشکل شما هم این است حتما باید از یک تکنسین کمک بگیرید. ممکن است جعبه کنترل به دلیل قطعی پشت سرهم برق، فرسودگی و یا مدارهای باز آسیب دیده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. 

یخچال صداهای عجیب می دهد

صدا دادن یخچال دلایل بسیار زیادی دارد. گاهی اوقات با تعمیر و یا عویض یک قطعه بسیار کوچک می‌توانید این مشکل را به راحتی حل کنید. اما صدا می‌تواند به شکل های زیر باشد: 

صدای نویز صدای تق تق  صدای چکه آب صدای وزوز صدای قل قل کردن  صدای تیک تیک کردن 

برای تشخیص علت هر صدا بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید. 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تعمیر یخچال سامسونگ یخچال ال جی بیشترین مشکلاتی برای تعمیر یخچال ترین مشکلاتی بوجود می آید موتور یخچال کار نکردن درست کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان