Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از انجمن اهدای عضو ایرانیان، دکتر کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان گفت: این ویژه برنامه که به پاس قدردانی از تصمیم جانبخش خانواده های نوعدوست اهدا کننده عضو تهیه شده، امروز سه شنبه مصادف با شب چله، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما و نیز ساعت ۲۰ از تلویزیون اینترنتی فیلیمو و آپارات پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درخصوص عنوان ۶۱ ثانیه گفت: شب یلدا حدود ۶۰ ثانیه بلندتر از شبهای دیگر است و ما ایرانیان به رسمی دیرین این فرصت را برای با هم بودن غنیمت می شماریم و این در حالیست که هر فرد مرگ مغزی نیز می تواند با اهدای اعضای حیاتی و نسوج خود ۶۱ تن را از مرگ و معلولیت نجات دهد و تاریکی مرگ را به روشنی زندگی پیوند زند.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان همچنین از بیمه دی که در ترویج فرهنگ اهدای عضو همواره یار و همراه این انجمن بوده قدردانی کرد.

بر اساس اعلام انجمن اهدای عضو ایرانیان، بیمه دی با تدوین و ارائه نخستین بسته خدمتی بیمه رایگان، ویژه خانواده های اهدا کننده(بیمه جانبخش)، در کاهش آلام خانواده های اهدا کننده عضو نقش آفرین بوده و شماره  ۰۹۱۶۹۶۹۶۷۷۲  جهت هماهنگی اعلام شده است.

برچسب‌ها تلویزیون شب یلدا اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تلویزیون شب یلدا اهدای عضو تلویزیون شب یلدا اهدای عضو انجمن اهدای عضو ایرانیان اهدا کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی