Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از اساتید و طلاب مدارس دینی اهل سنت کرمانشاه و منطقه اورامانات اظهار داشت: فعالیت تمامی حوزه ها و مدارس علوم دینی اهل سنت و شیعه در یک راستا و برای رسیدن به یک هدف و منظور مشترک است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شاید در ظاهر شیوه تدریس ها و برگزاری نحوه کلاس های این دو باهم تفاوت هایی داشته باشد، ولی هدف غایی این دو، بسط و توسعه معارف دینی و قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اجازه رخنه عوامل تفرقه در مدارس علمیه داده نشود

این عالم برجسته کرمانشاهی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم عوامل تفرقه در مدارس علمیه رخنه کنند، یادآور شد: یک زمان دشمن به دنبال سکولار کردن حوزه های علمیه اهل سنت و شیعه است، زمانی به دنبال بدعت آفرینی و زمانی هم به دنبال ایجاد یک جبهه بین این دو است، لذا کسانی که به عنوان طلبه در مراکز دینی مشغول فعالیت هستند باید به خوبی و با بینش این توطئه ها را رصد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با انتقاد از پایین بودن مشارکت و تعامل بین حوزه های علمیه اهل سنت و شیعه در کشور و استان کرمانشاه، اظهار کرد: با وجود اینکه بسیاری از بزرگان و علمای دو مذهب بر همگرایی و انسجام مراکز دینی و حوزه های علمیه شیعه و سنی تاکید دارند بازهم شاهد یک جدایی و دوری بین این دو مرکز فکری و علمی در کشور هستیم، اگر می خواهیم که مسلمین به وحدت واقعی و ملموس برسند باید این فاصله ها برداشته شوند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: «هفته وحدت حوزه و دانشگاه» و نیز هفته «وحدت» بهترین زمان برای واکاوی و بازخوانی مشترکات بین اهل سنت و شیعیان است، باید این روزها که جنبه تقریبی دارند را افزایش دهیم تا حدی که تمام سال بحث وحدت برادران دینی در جامعه مان جاری و ساری باشد.

فعالیت شبکه های ماهواره ای برای تخریب اعتقادات مذاهب اسلامی

این عالم برجسته کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با نگاهی دقیق به پیرامون خود متوجه می شویم که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و ماهواره شبکه های مختلفی ایجاد کرده است که یک دسته از این شبکه های ماهواره ای اعتقادات شیعیان را تخریب می کنند و شبکه های دیگر بالعکس اعتقادات و باورهای برادران اهل سنت را زیر سوال می برند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: بی شک در پشت این شبکه های ماهواره‌ای، دشمنان جهان اسلام، سرویس‌های جاسوسی بیگانه و برخی از کشورهای منطقه، صهیونیست ها و... پنهان شده اند و به نوعی نقش اسپانسر این شبکه ها را دارند که این توطئه ای نرم و پیچیده علیه وحدت مسلمین است.

وحدت مسلمین بزرگترین کابوس مستکبرین

امام جمعه کرمانشاه رسیدن مسلمین به وحدت در جهان را یک خطر و کابوس بزرگ برای دشمنان دین رسول الله (ص) دانست و خاطرنشان کرد: تمام هم و غم دشمنان این است که وحدت واقعی در بین کشورهای اسلامی ایجاد نشود، زیرا محقق شدن این مهم بسیاری از معادلات جهانی که تا امروز در دست مستکبرین و استعمارگران بود عملا به دست مسلمانان خواهد افتاد که این برای دشمنان ما امری ناگوار است.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام جمعه موقت کرمانشاه وحدت حوزه و دانشگاه اهل سنت حوزه ها شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک (فیلم) راهکار‌های افزایش هوش عقلی و عاطفی در کودکان (فیلم) چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم