Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:52:57 GMT

یلدای ۱۴۰۰ با بسته خوش ترکیب همراه اول

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۱۵۴۴

یلدای ۱۴۰۰ با بسته خوش ترکیب همراه اول

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  همراه اول به مناسبت فرارسیدن آخرین یلدای قرن و همراهی تمامی مشترکان در این شب به یادماندنی جهت ثبت خاطراتی شیرین، طرح «یلدای خوش ترکیب» را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی ارائه کرد.

بسته ترکیبی «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه ۳ روزه» ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول در نظر گرفته شده که می‌توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» تنها با پرداخت ۱۰ هزار تومان اقدام به خریداری آن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکان انارستان هم می‌توانند همین بسته را با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و با پرداخت پنج هزار تومان فعال کنند.

امکان فعالسازی برای تمامی مشترکان از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز فراهم است و با وجود اینکه اعتبار این بسته‌ها از ۳۰ آذرماه لغایت ۲ دی ماه سال جاری خواهد بود، اما خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در این بازه زمانی شدنی است.

بیشتر بخوانید

تماس‌ های بین‌ الملل با کد دستوری محدودسازی می شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همراه اول اینترنت شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE

آندرتیکر به تحسین ستاره برند اسمکدان پرداخت.

حضور غیرمنتظره‌ آندرتیکر در رسلمنیا40 سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

طرفداری | مرد مرده در اپیزود اخیر از پادکست اختصاصی خود با نام Six Feet Under به تحسین ای جی استایلزی پرداخت که آخرین دیدار خود در رسلمنیا را نیز مقابل او برگزار کرده است. آندرتیکر در ابتدای صحبت خود به مقایسه ای جی استایلز با شان مایکلز بزرگ پرداخت و حتی او را شان مایکلز نسل خود لقب داد.

تمام باکس‌ها برای ای جی تیک می‌خورند. مطمئن نیستم که هرگز شان مایکلز دیگری ظهور کند و درباره آن با تردید صحبت می‌کنم، اما ای جی استایلز هم می‌تواند با هرکسی همکاری کند. او از همه بهترین بازی را می‌گیرد و با وجود اینکه چندان عظیم الجثه نیست، این توانایی را دارد که با هرکسی همکاری کند و آن را باورپذیر و شایسته از کار در بیاورد. این تفاسیر ای جی را شان مایکلز نمی‌کند، اما این دو کسانی هستند که در نسل خود در بالاترین سطح بودند. البته این نظر من است و مطمئنم بعضی نظر دیگری دارند. به همین دلیل بود که آن بازی Boneyard با ای جی اتفاق افتاد، چرا که من شانس مسابقه با او را نداشتم و این برایم فریبنده بود. چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک ورزشکار برای او جایگاه بسیار بالایی قائل هستم.

آندرتیکر در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر یک بازی بین ای جی و شان برگزار می‌شد، چطور پیش می‌رفت پاسخ داد:

آنها ورزشگاه را منفجر می‌کردند. هیچ شکی ندارم که آن بازی یک بازی 5 ستاره بود.

ای جی استایلز در رویداد بکلش به میزبانی فرانسه باید برای کسب کمربند قهرمانی جهان WWE به مصاف کودی رودز برود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳