Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: این میزان آرد ماهانه در قالب یک میلیون کیسه از نوع آرد خبازی و اصناف بین متقاضیان تولید نان سنتی و فانتزی توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان، محسن ضیایی تعداد نانوایی‌های فعال این استان را حدود ۴۸۰۰ نانوایی عنوان و اظهار کرد: ۱۵۰۰ واحد آن در شهرستان اصفهان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اصفهان را طلایه دار تولید نان سالم و باکیفیت در کشور معرفی کرد و گفت: کارشناسان مدیریت کنترل و کیفی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان بر روند چرخه تولید آرد در ۲۰ کارخانه تولیدی این استان نظارت دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: تولید سالانه آرد را در کارخانه‌های آردسازی این استان بیش از ۷۰۰ هزار تن بیان کرد و گفت: کارشناسان مدیریت کنترل و کیفی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان بر روند چرخه تولید آرد در ۲۰ کارخانه تولیدی این استان نظارت دارد.

ضیایی افزود: روزانه ۱۳۰ دستگاه کامیون توانایی ارسال ۷۰۰ هزار کیسه آرد را به مقصد نانوایی‌های استان دارند.

به گزارش ایمنا، تولید نان‌های سبوس دار سال ۱۳۸۰ با همکاری سازمان بهداشت جهانی و پژوهشکده قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اصفهان کلید خورد و به عنوان پایتخت آموزش نانوایان سنتی و سبوس دار شناخته شد.

کد خبر 543470

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نانوایی نانوایان نانوایان آزادپز اتحادیه نانوایان اصفهان نانوایی آزادپز گرانفروشی نانوایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی