Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سردار شهید حاج «حسن ایرلو مهاجری» تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی شهادت سردار و سفیر ایران در یمن شهید حاج حسن ایرلو، سردار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت این مهاجر فی سبیل الله را به خانواده او تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام او به این شرح است:

بسم اللّه الرحّمن الرحّیم

«مِن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

خانواده محترم و معزز سردار شهید حاج حسن ایرلو

سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن

سلامٌ علیکم بِما صَبرتُم فَنِعم عُقبی الدّار

شهادت سردار سرافراز و جانباز دفاع مقدّس و سفیر انقلابی حاج حسن ایرلو (رضوان‌الله‌علیه)، همه ما را متأثر و اندوهگین نمود. آن مجاهد سرافراز و مهاجر فی سبیل‌اللّه، تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

خدمات پر افتخار ایشان در طول سال‌های گذشته برگ زرّینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و به خصوص در سال‌های اخیر که به عنوان سفیر و خدمتگذار در خدمت مردم مظلوم و مجاهد یمن بود و تلاش‌های زیادی در کاهش درد و آلام مردم ستمدیده و زجر کشیده آن دیار و جبهه مقاومت داشت که صحنه‌های به یادماندنی در ارتباط با مردم مظلوم یمن و ارائه خدمات به آن‌ها از خویش باقی گذاشته است.

شهادت آرزوی دیرینه این شهید بزرگ بود و سرانجام در این مسیر الهی به دوستان و برادران شهیدش پیوست.

شهادت این اسوه تقوی و مجاهد را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خدمت خانواده محترم و اُمّت شهید پرور ایران اسلامی، اُمّت اسلام و همه آزادی خواهان جهان، وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی برای شهید و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم طلب می‌کنیم.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۳۰ آذر ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار اسماعیل قاآنی حسن ایرلو سفیر ایران در یمن بیماری کرونا ویروس کرونا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی