Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:28:49 GMT

تیرآهن های ارزان در بازار آهن

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۱۹۴۳

تیرآهن های ارزان در بازار آهن

مولفه اصلی تیرآهن ارزان وزن تیرآهن تولید شده می باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کاویان، قیمت تیرآهن ها بیش از هر عاملی به وزن آنها بستگی دارد. درواقع هرچه وزن تیرآهن سبکتر باشد قیمت آن پایین تر می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیرآهن چیست به سایت فولاد کاویان مراجعه نمایید

تیرآهن پروفیل صنعت ماهان

یکی از ارزانترین تیرآهن های موجود در بازار ایران تیرآهن های تولید شده توسط مجتمع پروفیل صنعت ماهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت تیرآهن های IPE را با ابعاد ۱۴, ۱۶ و ۱۸ تولید می کند. این تیرآهن ها علاوه بر اینکه بسیار ارزان هستند دوام بالایی هم دارند و بر اساس استانداردهای بین المللی و استانداردهای ایران ساخته می شوند. این کارخانه که در سال ۱۳۸۹ و در تهران تاسیس شده است و تیرآهن های سایز ۱۴ را با ظرفیت تولیدی ۵۰ هزار تن در سال تولید می کند.

در این کارخانه محصولاتی مانند تیرآهن, پروفیل, نبشی, ریل و انواع مختلف ناودانی تولید می شود. روش تولید نبشی و ناودانی در این کارخانه نورد گرم است.

تیرآهن مجتمع فولاد شاهین بناب

یکی دیگر از تیرآهن های ارزان بازار تیرآهن تولیدی شرکت فولاد شاهین بناب است. این کارخانه در سال های ابتدایی دهه ۱۳۸۰ و با مساحت ۱۴۰ هکتار تاسیس شد. این مجتمع دارای چندین شرکت تابعه مانند گسترش فولاد شهریار و مجتمع فولاد صنعت سهند است. این شرکت انواع محصولات فولادی مانند شمش های فولادی, انواع میلگرد آجدار, نبشی, ناودانی و تیرآهن تولید می کند. زمانی که می خواهیم بررسی کنیم تیرآهن های ارزان در بازار کدامند نام محصولات این شرکت در صدر فهرست تیرآهن های ارزان دیده می شود.این شرکت تیرآهن های نیمه سبک را در اندازه های ۱۴ و ۱۶ به بازار عرضه می کند. شرکت شاهین بناب تیرآهن های بال نیم پهن موازی یا همان I beam تولید می کند. این تیرآهن ها وزن کمی دارند و با عنوان تیرآهن نیمه سبک شاهین بناب شناخته می شوند. این کارخانه تیرآهن های بال نیم پهن موازی نیمه سبک را با سایز ۱۴, ۱۶, ۱۸ و ۲۰ تولید می کند. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه در سال ۱.۹۰۰.۰۰۰ تن محصولات فولادی است.

تیرآهن مجتمع فولاد شاهین بناب

تیرآهن گروه ملی اهواز

اگر می خواهید بدانید تیرآهن های ارزان در بازار کدامند باید تیرآهن های تولیدی توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران را به شما معرفی کنیم.

این شرکت در سال ۱۳۴۲ به عنوان اولین کارخانه نورد فولاد در کشور در شهر اهواز تاسیس شد. هدف از تاسیس این کارخانه تولید محصولات فولادی مانند میلگرد ساده و آجدار, نبشی, تیرآهن و… است. این مجموعه بعد از انقلاب با عنوان گروه ملی صنعتی فولاد ایران نامگذاری شد.

این کارخانه تیرآهن های سایز ۱۲, ۱۴, ۱۶, ۱۸ و ۲۰ را با ظرفیت تولیدی سالیانه ۱.۴۳۵.۰۰۰ تن تولید می کند.

تیرآهن های تولیدی توسط این کارخانه شامل انواع تیرآهن های بال نیم پهن موازی و بال نیم پهن موازی نیمه سبک هستند. تمامی تیرآهن های این کارخانه بر اساس استانداردهای ملی تولید می شوند.

تیرآهن فولاد البرز ایرانیان فایکو

تیرآهن های تولید توسط شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو از نوع IPN و IPE هستند. در این کارخانه برای تولید تیرآهن از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود و محصولات فولادی با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان ساخته می شوند. شرکت فایکو که در مازندران تاسیس شده است یکی از کارخانه های نورد گرمی است این شرکت تیرآهن های IPN و IPE با ظرفیت سالانه ۱.۵ میلیون تن تولید می کند.

محصولات این شرکت در صنایع ساختمانی و سایر صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. ازجمله محصولات تولیدی شرکت فایکو انواع میلگردهای صنعتی و ساختمانی, تیرآهن, ناودانی و نبشی است.

همچنین تیرآهن های فایکو تحت آزمایش های کنترل کیفی گوناگونی قرار می گیرند و بر اساس استانداردهای ایران و جهان ساخته می شوند.

جهت مشاهده قیمت تیرآهن به سایت فولاد کاویان  kavian.irمراجعه فرمایید.

تیرآهن احرامیان یزد

یکی از تامین کننده های بزرگ تیرآهن در کشور کارخانه فولاد احرامیان یزد است. این شرکت در سال ۱۳۸۵ و با هدف تولید اتصالات لوله و… در یزد تاسیس شد. سپس تولید میلگردهای فولادی و تیرآهن و… را هم در دستور کار خود قرار داد. هم اکنون حدود ۱۶۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند. ازجمله محصولات این کارخانه می توانیم به میلگردهای ساده و آجدار, مفتول, تسمه, خرپا و… اشاره کنیم.

این کارخانه بیش از ۳۰ سال است که تیرآهن های با کیفیت, مقرون به صرفه و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می کند. از جمله پرکاربردترین تیرآهن های تولید شده توسط کارخانه فولاد احرامیان یزد تیرآهن های ۱۶ و ۱۸ هستند. تیرآهن های این کارخانه به صورت شاخه ای به بازار عرضه می شوند. این شرکت تیرآهن های ۱۴, ۱۶, ۱۸, ۲۰ و ۲۲ را با ظرفیت تولیدی ۱.۲ میلیون تن در سال تولید می کند.

تیرآهن صفا طوس

آخرین مورد در فهرست ارزانترین تیرآهن های بازار تیرآهن تولیدی شرکت صفا طوس است که با ابعاد ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلی متر در بازار یافت می شود. شرکت صفا طوس مشهد که از سال ۱۳۸۳ در مشهد فعالیت خود را شروع کرد در حال حاضر محصولاتی مانند انواع لوله ها, تیرآهن, ناودانی, نبشی و میلگرد تولید می کند. این شرکت تیرآهن های ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلی متری را با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰۰ هزار تن تولید می کند.

این کارخانه که در مشهد واقع شده است با به کارگیری استانداردهای معین شده برای تولید تیرآهن های با کیفیت و استفاده از تجهیزاتی که با فناوریهای روز دنیا مطابق هستند, یکی از ارزانترین تیرآهن های کشور را ارائه می دهد.

فولاد کاویان ارائه دهنده انواع آهن آلات در بازار آهن تهران ۰۲۱۶۶۳۱۷۸۰۸

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت تیرآهن شرکت تیرآهن ظرفیت تولید تیرآهن های تولید محصولات فولادی تیرآهن تولید شاهین بناب نیمه سبک تاسیس شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند