Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با ایتالیا و اینکه موفق شد در این مسابقه ۳ گل برای ایران به ثمر برساند اظهار داشت: شب گذشته بازی بسیار سختی برابر ایتالیا داشتیم و خدا را شکر موفق شدیم با ارائه بازی منطقی و با برنامه ایتالیا را شکست دهیم. قبل از بازی در جلسه تجزیه و تحلیل شرکت کردیم و ناظم الشریعه در آنجا تمامی نکات ضعف و قوت حریف را به ما گوشزد کرد و خدا را شکر توانستیم به خوبی برنامه‌های کادر فنی را اجرا کرده و با نتیجه خوب از زمین بازی خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تیم ملی خیلی جوان شده است و بعضی از بازیکنان برای اولین بار است که در چنین مسابقه‌ای حاضر می‌شوند. امیدوارم در بازی امشب هم بتوانیم با انجام یک بازی خوب پیروز شده و با ۲ پیروزی متوالی به کشور برگردیم.

هیچ خطایی روی بازیکن تیم ملی فوتسال ایتالیا انجام ندادم

کریمی درباره اینکه چرا در نیمه اول بازیکنان تمرکز کافی نداشتند بیان داشت: نیمه اول ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و با کنترل بازی توانستیم ۲ گل به ایتالیا بزنیم، اما به خاطر فشار زیاد بالای بازی و همچنین سوت‌های بی موقعی که داور می‌زد تمرکز خودمان را از دست دادیم و باعث شد نیمه اول شکست بخوریم. در صحنه اول که من روی بازیکن ایتالیا خطا کردم هیچ خطایی صورت نگرفت و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد، اما در خطای دوم من با بازیکن ایتالیا برخورد داشتم و منجر به پنالتی از نقطه دوم شد.

نیمه اول بازی کمی برای ما سخت شد

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه داد: بعد از آن هم باقر محمدی از زمین بازی اخراج شد و به همین دلیل بازی کمی برای ما سخت شد. خوشبختانه در بین ۲ نیمه با صحبت‌هایی که ناظم الشریعه برای بازیکنان انجام داد توانستیم به بازی برگشته و با دست پر از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید

پیروزی فوتسالیست‌های ایران برابر لاجوردی‌ها بازی دوم به مراتب سخت‌تر از دیدار شب گذشته است

کریمی درباره بازی دوم ایران برابر ایتالیا که امشب برگزار می‌شود نیز گفت: امشب بازی به مراتب سخت تری نسبت به شب گذشته خواهیم داشت، زیرا هر ۲ تیم شناخت خوبی از یکدیگر به دست آورده اند و به نظر من بازی سختی از آب در خواهد آمد. به هر حال تیم ملی ما به خاطر نیروی جوانی که در اختیار دارد می‌تواند از این فرصت نهایت استفاده را برده و با ارائه بازی خوب می‌توانیم دوباره ایتالیا را شکست دهیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان امشب در دومین بازی تدارکاتی خود از ساعت ۱۹:۳۰ برابر ایتالیا قرار خواهد گرفت. ملی پوشان کشورمان خود را آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا می‌کنند که فروردین ماه سال آینده در کویت برگزار می‌شوند. همچینی ایتالیا هم برای شرکت رد مسابقات جام ملت‌های اروپا آماده می‌شود که اواخر دی ماه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال کشورمان بازیکن تیم ملی فوتسال نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند