Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:11:33 GMT

تندباد در تالش یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۲۰۷۵

تندباد در تالش یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

محمد حسین شاهکویی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزش شدید باد از بامداد امروز در شهرستان تالش آغاز شده و یک مرد ۶۰ ساله در روستای انوش محله بر اثر فروریختن دیوار مدرسه، جان خود را از دست داده است.

وی افزود: چهار نفر از روستانشینان بخش مرکزی نیز به علت تخریب و ریزش دیوار یا سقوط از پشت بام مصدوم شده اند و چندین اصله درخت نیز در شهرها و روستاهای شهرستان بر روی وسایل نقلیه سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تالش همچنین از وقوع آتش سوزی در سه نقطه شته مجی و شلوغون بخش مرکزی و کشاور محله بخش کرگانرود خبر داد و گفت: خوشبختانه با واکنش به موقع یگان حفاظت منابع طبیعی، دهیاری ها و مردم محل، آتش سوزی ها مهار شد.

شاهکویی به قطع شدن برق بخش های وسیعی از شهرها و روستاهای این شهرستان در اثر تندباد اشاره کرد و افزود: با تلاش اداره برق و مسئولان مرتبط، جریان برق شهرهای تالش، حویق و چوبر وصل شده اما به دلیل گستردگی خسارت های ناشی از سقوط درخت و تیربرق و پارگی کابل، برق بخش اعظمی از روستاهای دهستان خاله سرای ۵۷ بخش اسالم قطع است.

به گفته او تلاش ها برای وصل جریان برق روستاهای دهستان خاله سرای ۵۷ و رفع خاموشی های مقطعی در شهرها و روستاهای تالش ادامه دارد.

وی تخریب کلی یا جزئی سربند تعدادی منزل مسکونی، چند اداره و یک پاسگاه نیروی انتظامی و تخریب و سقوط بسیاری از تابلوهای راهداری در جاده های اصلی و فرعی را از دیگر خسارت های تندباد در شهرستان تالش اعلام کرد و از درحال ارزیابی بودن میزان کل خسارت ها خبر داد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی وزش باد گرم شدید یا خیلی شدید به صورت لحظه ای در مناطق جلگه ای گیلان تا امروز و در ارتفاعات تا فردا چهارشنبه ادامه دارد و از فردا ظهر بتدریج بارندگی ها آغاز خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها طوفان مدیریت بحران مرگ ناگهانی قطعی برق تالش گیلان خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طوفان مدیریت بحران مرگ ناگهانی طوفان مدیریت بحران مرگ ناگهانی قطعی برق تالش گیلان خسارت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه یک نفر جان باخته است و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک تن از سرنشینان فوت و دو تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که اکثریت این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد