Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:32:25 GMT

عملکرد ۳ ماهه شورای شهر گوگد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۲۱۸۸

عملکرد ۳ ماهه شورای شهر گوگد

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با اشاره به ۱۷ جلسه رسمی و ۳۰ مصوبه شورای ششم شهر گوگد، گفت: انجمن خیرین در شهر گوگد به منظور ساماندهی و هوشمندسازی فعالیت‌های خیران تشکیل شد.

مصطفی حاج نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهداف تشکیل شوراها در پیگیری امور و رفع مشکلات شهری، اظهار کرد: شورا می‌تواند به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با پیش‌بینی اهداف مشخص و کاربردی برنامه تدوین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده وظایف و اختیارات شوراها متضمن مسئولیت‌های راهبردی و تصمیمات صحیح برای حل مشکلات مربوط به مدیریت شهری در سطح عظیمی صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با اشاره به عملکرد سه ماهه شورای ششم، گفت: از آغاز به کار شورای ششم در ۱۴ مردادماه تاکنون ۱۷ جلسه رسمی برگزار و ۳۰ مصوبه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه به منظور همکاری و همراهی با شهروندان و در راستای اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها هفت فقره پرونده به شورای شهر ارجاع و رأی موافق صادر شد، گفت: همکاری با شهرداری در صدور مصوبات لایحه‌های پیشنهادی در راستای برگزاری مزایده عمومی فروش املاک و مستغلات شهرداری برای هزینه کرد در پروژه‌های خدماتی و عمرانی نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید و طرح آزادسازی خیابان حافظ در دوره شورای ششم انجام شده است.

حاج نوروزی افزود: نرخ پیشنهادی خدمات حمل و نقل درون شهری و ایاب و ذهاب دانش آموزان برابر با قیمت پیشنهادی شهرداری و اداره آموزش و پرورش گلپایگان برای شهر گوگد در سال تحصیلی جدید به تصویب شورای شهر رسید.

وی از صدور مصوبه برای ادامه پروژه طرح فاضلاب شهری گوگد خبر داد و گفت: پیشنهادی شهرداری در خصوص نامگذاری معابر و اماکن فاقد نام و جدید و دریافت مصوبه شورا با انتخاب نام‌های ائمه و شهدای کشوری به تصویب شورای شهر گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با بیان اینکه شورای شهر با درخواست شهرداری در آزادسازی سه مورد پلاک مسکونی با هدف اجرایی طرح‌های عمرانی و آزادسازی موافقت کرد و مصوبه مربوطه صادر شده است، گفت: اعضای شورای شهر ضمن جلسه شورا در یکشنبه هر هفته، در دیدار چهره به چهره با شهروندان از نزدیک در جریان نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان قرار گرفته و نامه‌های نیاز به تأیید شورا را در چارچوب قانونی امضا کردند.

تشکیل انجمن خیرین در شهر گوگد

وی از تشکیل انجمن خیرین در شهر گوگد خبر داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزنده شورا تشکیل انجمن خیرین در شهر گوگد به منظور جمع بندی، ساماندهی و هوشمندسازی فعالیت‌های خیرین شهر گوگد است که به زودی شروع به کار خواهد کرد.

حاج نوروزی ادامه داد: تصویب اجرای پروژه‌های شهرداری و فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری مانند طراحی و چاپ انواع بنرها، بیانیه‌ها و ارسال پیامک‌های مناسبتی از دیگر وظایف شورای شهر است.

وی با اشاره به پیگیری شورای شهر در رفع مشکلات بهداشت و درمان و راه‌اندازی کامل بیمارستان آیت الله گلپایگانی، گفت: در راستای حمایت از کارآفرینان برای رفع بیکاری جوانان شهر با پیگیری‌هایی که انجام دادیم «برنامه میدون» در حوزه اشتغال در محل ارگ تاریخی گوگد برگزار و از تجربیات مربیان آن استفاده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات شهروندان و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری گوگد به صورت مستمر با مسئولین استان و شهرستان دیدارهایی انجام می‌دهیم.

کد خبر 543429

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوگد شورای شهر گوگد کارآفرینی اشتغال فاضلاب پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای شهر شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

براساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:‌

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بند‌های ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رییس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رییس دانشگاه فرهنگیان (نایب رییس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی