Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست تودیع و معارفه مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال معاونت اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: نگاه دولت یک نگاه اقتصادی است و تلاش دارد مسایل و مشکلات اقتصادی و وضعیت معیشت مردم را بهبود ببخشید.

وی افزود: استان دارای مشکلاتی است که با ارائه راهکار ، پیگیری و بررسی بیشتر می تواند برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: بدون شک برای رفع این مشکلات نیاز به تعامل مدیران
و مجموعه اقتصادی است.

رستمزاد، استانداری را آخرین نقطه و مکان برای مردم به منظور رسیدگی به مشکلات برشمرد و یادآور شد: مردم به استانداری مراجعه می کنند تا داد خود به گوش مسوولان برسانند.

وی اضافه کرد: حوزه اقتصادی باید چابک تر شود و با توجه به انتظارات دولت و مردم به سرعت به مسائل و مشکلات رسیدگی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، ستاد تسهیل،
گفت و گوی بخش خصوصی و دولت، شناسایی واحدهای راکد، بررسی دقیق وضعیت واحدها و میزان ظرفیت آنها را از مهمترین مسوولیت های این حوزه برشمرد و گفت: باید
شناسنامه اقتصادی استان در بخش های مختلف شامل شهرک ها، نواحی صنعتی و خارج از آن تهیه شود تا رزومه ای از واحدهای اقتصادی در این حوزه داشته باشیم.

رستمزاد اظهار داشت: ستاد تسهیل می تواند مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان را حل کند، اگر در ستاد تسهیل مصوبه ای به تصویب برسد، ادارات مکلف اند انجام دهند اگر انجام نگیرد ضعف در مدیریت اجرایی دستگاه است.

وی افزود: اگر مصوبه اجرا نشود به خبرگان بانکی می رود و مصوبه خبرگان بانکی قانون می شود که اجرایی نکردن آن تخلف از قانون است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ایلام از نظر تورم جزو مناطق اول کشور است، به دلیل تاثیرگذاری عوامل بین المللی ، کشوری و در آخر استانی تغییر محسوسی نمی توان در این شرایط ایجاد کرد اما با نظارت و پیگیری ، جذب سرمایه‌گذاری و رونق تولید می توانیم در کاهش این بار تورمی اثرگذار باشیم.

وی افزود: بانک های خصوصی از منابع ایلام استفاده می کنند اما مصارف آنها در جهت تولید استان نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: بانک های دولتی به دلیل محدودیت منابع و نبود واحدهای تولیدی بزرگ گردش مالی بالایی ندارند و با توجه به پیشی گرفتن منابع از مصارف و محدودیت تسهیلات با مشکلاتی مواجه اند.

وی از مدیرکل جدید دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال معاونت اقتصادی استانداری خواست ضمن شناسایی موانع و احصا مسائل و مشکلات در راستای رفع آنها برنامه ویژه ای تدوین کند.

وی پیگیری راه اندازی منطقه آزاد وسرمایه گذاری حوزه های نفتی از دیگر اقدامات مهم در تصدی این مسوولیت برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این نشست از زحمات غلامعباس آذر تقدیر و امیرحسین بهرامی به سمت مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال معاونت اقتصادی استانداری ایلام با حکم استاندار منصوب شد.

برچسب‌ها ایلام توسعه اقتصادی مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام توسعه اقتصادی مراسم تودیع ایلام توسعه اقتصادی مراسم تودیع معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است