Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی از اتمام مراحل آموزش ۲۷۰۰ نفر از سربازان این استان در قالب طرح سرباز مهارت خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، سید جعفر ایرانی کلور با اعلام این خبر افزود :بر اساس تفاهم‌نامه‌ به‌امضا رسیده میان قرارگاه مرکز مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با معاونت امور جوانان وزارت ورزش اجرای طرح "سرباز ماهر" به جهاد دانشگاهی واگذار شده است  و این نهاد بع اتکا به اساتید خبره و برجسته و منابع آموزشی غنی  تدوین شده  از ابتدای امسال اجرای این طرح را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همگام با سایر واحد ها و سازمان های کشوری این نهاد  توانسته است از ابتدای سال جاری تاکنون 2هزار و هفتصد  و پنج سرباز را آموزش دهد بطوریکه 1713نفر از این تعداد در مرکز مالک اشتر ارومیه (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران) و 992 نفر از این تعداد نفر در مرکز امام سجاد(ع) ارومیه (نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) این دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند.
 ایرانی افزود:جهاد دانشگاهی در قالب طرح کشوری سرباز ماهر، مهارتهای عمومی حوزه کسب‌وکار و زندگی را  با همکاری بسیار نزدیک  اداره کل ورزش و جوانان ،ستاد پشتیبانی نیروهای مسلح،نیروی انتظامی و سپاه  پاسداران  انقلاب اسلامی به سربازان آموزش می‌دهد.
 معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی  ادامه داد:تاکنون دو فاز از این طرح برگزار شده است و فاز سوم این طرح از اردیبهشت‌ماه 1400 آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.
گفتنی است این دوره‌های آموزشی به‌صورت ماهانه برای سربازان جدیدالورود برگزار و در پایان هر دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر صادر می‌شود. و هدف از برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای سربازان افزایش جذابیت دوره خدمت سربازی، ارائه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان و آماده کردن سربازان جوان برای اشتغال پس از پایان خدمت سربازی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح سرباز مهارت آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صحنه این حادثه وحشتناک را در ادامه در این ویدئو ببینید.

کد خبر 847225 برچسب‌ها خبر مهم روسیه - اوکراین روسیه

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم