Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید ستارخان مربی و بازیکن تیم اسکواش مهر شیراز گفت: اسکواش بازان تیم مهر شیراز در نخستین مرحله مسابقات لیگ دسته یک اسکواش باشگاه‌های کشور که در شهر یزد برگزار شد توانستند با پنج پیروزی و تنها یک شکست مقابل حریفان خود بازی‌ها را محکم و امیدوار کننده آغاز کنند و بسیار خوشبین هستیم تا برای نخستین بار به عنوان نماینده فارس به لیگ برتر اسکواش کشور صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: این دوره از مسابقات از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه در شهر یزد با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور برگزار شد و رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی بود ضمن آن که دو مرحله دیگر نیز در بهمن و اردیبهشت سال آینده برگزار و پس از ۱۸ مسابقه، تکلیف مسابقات مشخص می‌شود که در نهایت دو تیم نخست مسابقات لیگ دسته یک به لیگ برتر اسکواش کشور صعود می‌کنند.

مربی بازیکن تیم اسکواش مهر شیراز در ادامه به اعضای تیم مهر اشاره و تصریح کرد: سرپرست تیم محمد حسین تاجور، مربی بازیکن تیم سعید ستارخان و دیگر بازیکنان تیم شامل مجید مختاری، عرفان تاجور و سهیل سلطانی است که همگی بومی شیراز هستند.

او ادامه داد: در شیراز امکانات بسیار خوبی در رشته اسکواش وجود دارد و کورت ها در حد بین المللی هستند و اکنون که با حمایت بخش خصوصی توانستیم در لیگ دسته یک کشور شرکت کنیم و انتظار می رود مسئولان نیز از بخش خصوصی حمایت کنند زیرا هزینه‌های ورزش اسکواش بسیار بالاست و می‌توانیم میزبان رقابت‌های کشوری و بین المللی باشیم.

این مربی و بازیکن رشته اسکواش با اشاره به ظرفیت فنی بازیکنان شیرازی افزود: آقای سهیل سلطانی که عضو تیم مهر شیراز است در تیم ملی اسکواش زیر ۱۷ سال کشور عضویت دارد و در کل بازیکنان شیرازی از سطح فنی بسیار بالایی برخوردارند و بسیار امیدواریم با درخششی که در هفته نخست لیگ دسته یک داشتیم بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر کشور را نیز کسب کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اسکواش لیگ دسته یک مهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش