Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:12:59 GMT

محور آشخانه-چمن بید در خراسان شمالی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۲۶۰۴

محور آشخانه-چمن بید در خراسان شمالی بازگشایی شد

جعفر شهامت به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طوفان و گردوخاک در محور آشخانه به چمن بید در مسیر بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس سبب کاهش دید افقی شده بود که با هماهنگی پلیس راه نسبت به مسدود کردن این مسیر اقدام شد.
وی افزود: ساعاتی پیش و با بازگشت شرایط به وضعیت مناسب، محور مزبور بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: اکنون تردد در محورهای استان بدون مشکل خاص برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهاسازی ۱۵۰خودروی گرفتار در طوفان

به گزارش ایرنا به علت حادثه طوفان گرد وغبار در محور آشخانه به چمن بید پنج تیم امدادو نجات جمعیت هلال احمر در این محور مستقر و بیش از ۱۵۰خودرو رهاسازی و امدادرسانی شد.

سرعت وزش طوفان در خراسان شمالی در ایستگاه مهمانک شهرستان مانه و سملقان به بیش از ۱۳۲ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.
خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند. 

منبع: کانون مدیریت فرایند ایران | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توفان خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توفان بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توفان خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت