Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح یک فوریتی «الزام شهرداری تهران و انجام مطالعات ساماندهی و توسعه فرهنگی میدان آزادی» با هدف بررسی بیشتر در کمیسیون تخصصی از دستور کار شورای شهر تهران خارج شد.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سی و سومین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات ساماندهی و توسعه فرهنگی میدان آزادی را در دستور کار خود داشتند که نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح جزئیات این طرح گفت: این طرح در دوره‌های قبلی شورا نیز مطرح بوده اما با توجه به تغییراتی که در محدوده میدان آزادی وجود داشته نیازمند بازنگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطراف میدان آزادی با توجه به تغییرات اعمال شده فضای بی دفاع شهری شکل گرفته، لذا باید محیط به محیطی فرهنگی تبدیل شود.

وی ادامه داد: میدان آزادی پیش از انقلاب اسلامی ساخته شده اما با روی دادن انقلاب اسلامی به نماد آزادی خواهی دینی تبدیل شده است. بر همین اساس می‌توان گذرها و ابنیه آن را به فضای فرهنگی موثر و زنده تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: سه دستگاه بنیاد رودکی، وزارت میراث فرهنگی و شهرداری تهران در آنجا هر یک عهده دار مسئولیت و بخشی از محدوده میدان آزادی هستند. لذا نظام بهره برداری در آنجا پیچیده است و بسیاری از ابنیه ساخته شده بیکار باقیمانده و به فضای بی دفاع شهری تبدیل شده است. لذا  برای اینکه میدان آزادی از این حالت خارج شود لازم است  که دوستان به این طرح ساماندهی و توسعه فرهنگی میدان آزادی رای دهند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی و ارائه پیشنهادات خود در خصوص این طرح نهایتا تصمیم گرفتند طرح را برای مطالعه بیشتر از دستور کار خارج کنند تا در کمیسیون تخصصی مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران میدان آزادی دستور کار شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است