Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ارشاد جنوب استان کرمان از برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبر داد. - اخبار استانها -

حسین اسحاقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در جیرفت، از برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت خبر داد و اظهار داشت: موسسه یادمان ولایت هر ساله به بهانه تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1356 به این شهرستان جشنواره یادمان ولایت را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این جشنواره بیان کرد: اجرای برنامه‌های حاشیه‌ای فرهنگی از جمله شعر محلی حاج قاسم، شعر فارسی و غیره هم از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

مدیرکل ارشاد جنوب استان کرمان گفت: مقام معظم رهبری در دوران تبعید در شهرستان جیرفت بسیار دغدغه فرهنگی داشته و فرمودند "این منطقه باید از نظر فرهنگی پیشرفت کند."

وی با تاکید بر اینکه تبعید مقام معظم رهبری به این شهرستان معنا و مفهوم خاصی داشت که باید با انجام کار فرهنگی برای جامعه تبیین شود افزود: این اتفاق مهم نشان داد که کار فرهنگی اولویت مهم هر منطقه است.

دوازدهمین جشنواره تئاتر جنوب استان کرمان در جیرفت برگزار می‌شودمعاون پارلمانی رئیس جمهور به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویرمعاون پارلمانی رئیس جمهور در کرمان: نقشه ملی پیشگیری از فساد مالی و اداری در کشور تهیه شده است

اسحاقی با بیان اینکه این یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت شنبه 4 دی‌ماه امسال بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات ابرار جیرفت برگزار می‌شود ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، شعرخوانی و غیره نیز از عمده برنامه پیش‌بینی شده برای این جشنواره است.

وی بیان کرد: این جشنواره با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان سخنران ویژه و با همکاری دفتر امام جمعه جیرفت، سپاه ناحیه مقاومت، شهرداری و شورای اسلامی و موسسه یادمان ولایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر ولایت فقیه استان کرمان رهبر ولایت فقیه استان کرمان پارلمانی رئیس جمهور برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد