Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر لِنده و منطقه قلعه دختر به ترتیب با ۳۲۹ و ۲۷۸ میلیمتر، بیشترین بارش های اخیر را تاکنون در این استان ثبت کردند.

«ولی بهره مند» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در جاورده ۲۶۵ ، سرآسیاب یوسفی ۲۵۰، سرفاریاب ۲۴۵، آبمورد لوداب ۲۴۹، سوق ۲۳۸، دیشموک ۲۲۰، موشمی زیلایی ۲۰۰، لیکک ۱۹۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹، امیرآباد بابکان ۱۹۱، لوداب ۱۸۸.۵، چرام ۱۸۲ و قلعه رئیسی ۱۶۷ میلیمتر باران بارید.

وی اظهارکرد: این سامانه در مارگون ۱۶۰، دهدشت ۱۵۹.۸، آبده گاه ۱۳۴، چیتاب ۱۳۳، دلی خمسیر ۱۳۳، جوکار ۱۳۱، دشتروم ۱۳۰، سی سخت ۱۲۸.۴، کریک ۱۲۸، تل گاه ۱۲۴، گنجگون ۱۰۴، گنجه ای ۱۰۳.۷ میلیمتر باران بارید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاظرنشان کرد: همچنین این سامانه در ستنگان ۱۰۲، کالوس ۹۹، بوستان ۹۵، باشت ۹۴، یاسوج ۹۱.۸، تنگ سرخ ۸۰، لیشتر ۶۶، دوگنبدان ۶۴.۲، امامزاده جعفر ۶۰.۸، دژسلیمان ۵۹ و سرآب ننیز ۵۳ میلیمتر باران در پی داشت.

خبر در حال تکمیل است . . .

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد هواشناسي باران شهرستان لنده کهگیلویه و بویراحمد میلیمتر باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی